فهرست مطالب

یکی از آپشن‌هایی که کاربرد زیادی در رانندگی دارد، دوربین ۳۶۰ درجه است. این آپشن در گذشته فقط در اتومبیل‌های لوکس و گران‌قیمت موجود بود؛ اما شما می‌توانید با تماس با کارموند، به راحتی این آپشن پرکاربرد را بر روی خودروی خود نصب کنید. نصب دوربین ۳۶۰ درجه باعث تغییرات قابل مشاهده‌ای در ظاهر اتومبیل شما نمی‌شود.

اطلاعاتی در مورد نصب دوربین ۳۶۰ درجه

برد اصلی این آپشن، اندازه کوچکی دارد و می‌توان آن را در هر جایی نصب کرد. احتیاجی نیست تا برای برق ورودی آن از سیم‌هایی قوی استفاده کرد. این آپشن مصرف برق کمی دارد و کارکرد آن تاثیری در سیستم برق‌رسانی خودرو ندارد. این آپشن به راحتی با برق ۱۲ ولت خودرو کار می‌کند و دارای مدار محافظ قوی داخلی است؛ که از ورود نواسانات برق ورودی به مدارهای داخلی آن جلوگیری می‌کند. همیشه باید توجه کنید که هر آپشنی را به برق اصلی خودرو متصل کنید؛ و از سیم برق دیگر اجزاء خودرو برای تامین برق آپشن‌های مختلف استفاده نکنید.

در هنگام نصب دوربین ۳۶۰ درجه اتومبیل، باید دوربین‌های این آپشن را هم در جاهای مناسب نصب کرد. این آپشن با کمترین تعداد دوربین، به راحتی اطراف خودرو را تحت پوشش قرار می‌دهد. هر دوربین باید به خوبی در جای خود محکم شود تا در اثر لرزش ناشی از حرکت خودرو شل نشود.

همچنین این دوربین‌ها باید به خوبی تنظیم شده باشند تا بتوانند به خوبی یک سمت خودرو را پوشش دهند. هر گونه تغییر در موقعیت دوربین‌ها باعث می‌شود تا دوربین نتواند تمامی یک سمت را با زاویه مناسب پوشش دهد.

با نصب دوربین ۳۶۰ درجه ایمن رانندگی کنید

این آپشن به راننده کمک می‌کند تا بتواند به خوبی از موانع اطراف خودرو با خبر شود. بسیاری از حوادث در زمانی اتفاق می‌افتند که مانعی در نقطه کور راننده وجود دارد و باعث خسارت می‌شوند. بنابراین با نصب دوربین ۳۶۰ درجه بر روی خودروی خود، از هزینه‌های نگهداری اتومبیل کاسته خواهد شد.

این آپشن خودرو تمامی اطراف خودرو را پوشش می‌دهد و یک تصویر ۳۶۰ درجه از اطراف خودرو را در صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا به شما نشان می‌دهد. این تصویر خودرو را از بالا نشان می‌دهد؛ و تمامی اطراف آن قابل مشاهده است. راننده با استفاده از این آپشن می‌تواند تمامی خطرات پیرامون خودرو را ببیند و عکس‌العمل مناسب را داشته باشد.

این آپشن در زمان پارک کردن اتومبیل در جاهای تنگ نیز کاربرد زیادی دارد؛ چراکه راننده به راحتی تمامی گوشه‌های خودرو را می‌بیند. با نصب دوربین ۳۶۰ درجه خودرو، راننده می‌تواند هر جایی که اندکی از اتومبیل بزگ‌تر است، خودروی خود را پارک کند.

نصب دوربین ۳۶۰ درجه خودرو توسط افرادی حرفه‌ای

کارموند همواره برای نصب آپشن‌های مختلف خودرو مانند دوربین ۳۶۰ درجه، از افرادی حرفه‌ای کمک می‌گیرد. این افراد آپشن مورد نظر شما را بر روی تعداد زیادی از خودروهای مشابه اتومبیل شما نصب کرده‌اند و تجربه کافی برای نصب آپشن مورد نظر شما را دارند. افراد باتجربه، برای نصب دوربین ۳۶۰ درجه خودرو، تجربه‌های قبلی را به کار می‌گیرند و این آپشن را به بهترین نحو ممکن بر روی خودروی شما نصب می‌کنند.

تمامی لوازم مورد نیاز مانند کابل‌ها و قطعات جانبی مورد استفاده برای نصب این آپشن از بهترین و مرغوب‌ترین‌ها هستند. با استفاده از اتصالات و سیم‌های رابط باکیفیت، در بسیاری از شرایط جوی، تصویری که از اطراف خودرو بر روی صفحه نمایش سیستم مولتی مدیا نشان داده می‌شود، کیفیت مطلوبی خواهد داشت.

این آپشن به مراقبت زیادی نیاز ندارد و تنها کاری که باید کرد، تمیز کردن لنز دوربین‌های آن است. البته این دوربین‌ها به گونه‌ای نصب می‌شوند که کمترین گرد و غباری بر روی آنها جمع می‌شود.

همچنین بخوانید:
کاربرد دوربین دنده عقب
نصب دوربین ۳۶۰ درجه
اصول سیم کشی سیستم صوتی ماشین
ضبط ویدئوی ۳۶۰ درجه در خودرو
دوربین ۳۶۰ درجه خودرو و امنیت آن