نصب جک برقی صندوق عقب بر روی انواع خودرو

فهرست مطالب

آپشن‌های مختلف باعث کارآمدتر شدن خودرو می‌شوند؛ و علاوه بر بالا بردن ایمنی، باعث کم شدن خسارت‌های وارد شده به خودرو خواهند شد. آپشن جک برقی صندوق عقب نیز علاوه بر این که باعث می‌شود بتوانید راحت‌تر از صندوق عقب استفاده کنید. همچنین در ساختمان‌هایی که ارتفاع سقف پارکینگ کوتاه است؛ از خسارت‌های وارد شده به درب صندوق عقب می‌کاهد. آپشن جک برقی صندوق عقب به گونه‌ای نصب می‌شود؛ که هیچ تغییری در ظاهر خودرو ایجاد نشده و به سیستم برق‌رسانی خودرو فشاری وارد نمی‌کند.

جک برقی صندوق عقب را می‌توان بر روی انواع مختلف اتومبیل‌ها نصب کرد. محدودیتی برای نصب این آپشن وجود ندارد و اتومبیل‌های شاسی بلند، سواری و انواع مختلف خودروها را می‌توان به این آپشن مجهز کرد. با استفاده از کلیدی که بر روی داشبورد و یا دستگیره درب طرف راننده نصب می‌شود؛ درب صندوق عقب را می‌توان باز کرد. می‌توان با استفاده از ریموت کنترل خودرو نیز درب صندوق عقب را باز کرد.

بستن درب صندوق عقب نیز با استفاده از کلید روی داشبورد و یا با استفاده از ریموت کنترل امکان‌پذیر است. بر روی درب صندوق عقب نیز کلیدی نصب می‌شود؛ که بتوان از آن برای بستن درب صندوق عقب استفاده کرد. این آپشن با کمترین نیروی برق کار می‌کند؛ و برای باز و یا بستن درب صندوق عقب، برق زیادی را از سیستم برق‌رسانی خودرو مصرف نمی‌کند و باعث فشار آمدن به باتری و یا دینام نمی‌شود.

فواید نصب جک برقی صندوق عقب

کنترل باز شدن درب صندوق عقب با استفاده از این آپشن امکان‌پذیر خواهد بود؛ و می‌توان در جاهایی که ارتفاع سقف پارکینگ کم است؛ اندازه باز شدن درب صندوق عقب را مشخص کرد. در بسیاری از مواقع نیازی نیست تا درب صندوق عقب به طور کامل باز شود. این آپشن در این مواقع به کمک شما خواهد آمد. زمانی که میزان باز شدن درب صندوق عقب را مشخص می‌کنید؛ درب در زمان باز شدن، تا حد مشخص شده باز می‌شود و در جاهایی که سقف کوتاه است، خسارتی به خودرو وارد نخواهد شد

جک برقی درب صندوق عقباین آپشن برای سال‌خوردگان و کودکان بسیار مفید خواهد بود؛ چرا که نیازی نیست تا برای باز شدن درب صندوق عقب این کار با دست انجام دهند. بستن درب صندوق برای کودکان و افرادی که قد کوتاهی دارند مشکل ساز است؛ و زمانی که این آپشن را بر روی خودروی خود نصب می‌کنید، فقط با فشار دادن یک دکمه، درب صندوق عقب بسته خواهد شد. هیچ نیرویی برای بستن درب صندوق لازم نیست و این کار به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.

آپشن جک برقی صندوق عقب ایمنی استفاده از صندوق عقب خودرو را بالا خواهد برد و حوادث ناشی از ماندن دست در لای درب دیگر اتفاق نخواهند افتاد. این آپشن به سنسوری مجهز است که در صورت وجود هرگونه مانع، از بسته شدن درب جلوگیری می‌کند. در زمان بستن درب، اگر هر چیزی در مسیر درب باشد، درب در جای خود ثابت باقی می‌ماند و تا بر طرف شدن مانع، حرکتی نمی‌کند.

هر آپشنی هر قدر هم که از مواد اولیه خوب و مرغوب ساخته شده باشد ولی اگر به طور صحیح نصب نشود؛ نمی‌تواند دوام بالا و کارایی مناسب داشته باشد. جک برقی صندوق عقب نیز از این قاعده مستثنی نیست. افراد حرفه‌ای کارموند با تسلط کامل و داشتن تجربه کافی در نصب این آپشن، جک برقی صندوق را به درستی و با رعایت تمامی نکات بر روی خودروی شما نصب می‌کنند. این کار را با دقت و در کم‌ترین زمان انجام خواهند داد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در کارموند تماس بگیرید تا شما را در انتخاب محصول مناسب راهنمایی کنیم.