نحوه اتصال دستگاه‌های صوتی با سیستم صوتی ماشین

فهرست مطالب

اتصال یک دستگاه هوشمند، پخش MP3 یا پخش کننده سی دی قابل حمل به سیستم صوتی ماشین نیاز به اتصال دهنده‌های مناسب دارد. ما درباره فرستنده‌های FM، آداپتورهای کابلی، کیت‌های رابط و موارد دیگر صحبت می‌کنیم.

هنگامی که شما به دنبال پخش یک فایل موسیقی از‌ای فون،‌ای پد، تلفن هوشمند اندروید، پخش کننده MP3، دستگاه پخش سی دی قابل حمل یا دستگاه‌های دیگر از طریق سیستم صوتی ماشین خود هستید تا بتوانید آن را از بلندگوهای ماشین خود بشنوید، نیاز به اتصالات مناسب خواهید داشت. مجموعه‌ای از کیت‌ها در بازار موجود هستند که همراه با کابل‌ها، ماژول‌ها و حتی فرستنده‌هایی برای کمک به شما در انجام این کار هستند. با این حال، گزینه‌های در دسترس برای اتصال به دی وی دی فابریک ماشین شما در بسیاری موارد می‌تواند گیج کننده باشد.

سیستم صوتی ماشین‌های جدید دارای یک فیش “USB” هستند که معمولا در رایانه‌های شخصی استفاده می‌شوند. کابل‌های نوع RCA سیگنال‌های آنالوگ را ارسال می‌کنند. فیش AUX و USB معمولا در سیستم صوتی خانگی و ماشین برای انتقال موزیک استفاده می‌شوند.

در این مقاله، ما نگاهی به انواع کیت‌های قابل حمل اتصال به سیستم صوتی برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه شما خواهیم انداخت. فرستنده‌های FM، کابل‌های اتصال دستگاه به وسیله نقلیه، کیت‌های رابط کامل هر کدام از این موارد را می‌توانید به پخش صوت قدیمی ماشین خود متصل کنید و از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید و با استفاده از امکانات اضافه رانندگی بهتری را تجربه کنید. در برخی موارد، برای مدل‌های خاصی از محصول قابل حمل مورد نظر شما و برای تعیین اندازه جک مورد نیاز، شما می‌توانید با کارموند تماس بگیرید تا کارشناسان ما بهترین محصول را که با وسیله نقلیه و سلیقه شما سازگار است را به شما پیشنهاد دهند.

چرا آداپتورها برای سیستم صوتی مورد نیاز هستند؟

چرا آداپتورها مورد نیاز هستند؟ به طور خلاصه، اکثر دستگاه‌های تلفن همراه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به پورت‌های USB متصل شوند (مانند آنهایی که بر روی یک کامپیوتر قرار می‌گیرند) و اکثر سیستم‌های پخش صوت ماشین از کابل‌های RCA پشتیبانی می‌کنند (که دارای انتهای سفید و قرمز هستند مشابه آنچه که در یک استریو خانگی قدیمی یافت می‌شود) .

هیچ دو نوع جک یکسان نیستند و باید سازگار تولید شوند. همچنین، هر گونه تنظیمات قابل تبدیل نیاز به تغییر سیگنال‌های MP3 از دیجیتال به نوع آنالوگ دارد که توسط اکثر سیستم‌های صوتی ماشین‌ها پشتیبانی می‌شود. شما انواع کابل‌های آداپتور برای گوشی‌های هوشمند اپل و اندروید را می‌توانید در بازار پیدا کنید و برای اتصال سیستم صوتی ماشین خود استفاده کنید. بعضی از گوشی‌های هوشمند می‌توانند با سیستم صوتی ماشین شما هماهنگ شوند تا شما بتوانید با استفاده از گوشی یا پخش صوت ماشین پخش موزیک را کنترل کنید.

فرستنده‌های FM

برای کسانی که به دنبال سادگی هستند، فرستنده‌های FM یک سیگنال را با هر فرکانس از موج FM مورد نظر شما پخش می‌کنند. آنها به یک آداپتور سبک استوانه‌ای وصل می‌شوند، سپس با سیم به MP3، Apple، Android، دستگاه پخش سی دی قابل حمل یا سایر دستگاه‌های صوتی شما متصل می‌شوند.

از آنجا که سیگنال آنتن رادیویی FM به دستگاهای در نزدیکی آن متصل می‌شود، نیازی به جدا کردن رادیو برای نصب مجدد سیم‌ها نیست. فرستنده‌های FM در هر وسیله نقلیه با رادیو FM کار می‌کنند، بنابراین به سادگی می‌توانید آنها را از ماشینی به ماشین دیگر منتقل کنید. برای کسانی که به دنبال بهترین قیمت هستند، Naxa MP3 FM Modulator همراه با یک ورودی USB برای پخش کننده‌های MP3 و جک ۳٫۵ میلیمتری برای دستگاه‌های دیگر یک گزینه خوب است.

فرستنده‌های FM iLive دیجیتال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور مستقیم به جک ای پد یا ای فون شما وصل می‌شوند، در حالی که آکس ورودی iSimple PAC همراه با یک پایه مجهز به جک هدفون ۳٫۵ میلی متری هستند که می‌توانند به پورت هدفون هر دستگاه صوتی وصل شوند . بسیاری از فرستنده‌هایی که ما ارائه می‌دهیم، به فیش فندک ماشین متصل می‌شوند و برق مصرفی خود را از خودرو خواهند گرفت، و برخی حتی یک جک ورودی برای دریافت کارت‌های SD ارائه می‌دهند و آنچه در آنها است را پخش می‌کنند.