چگونه کلید ماشین شکسته را تعمیر کنیم؟

فهرست مطالب

چگونه کلید ماشین شکسته را تعمیر کنیم؟

کارموند: اگر کلید ماشین شما از وسط شکسته است، ممکن است کمی سرگردان باشید. ممکن است مجبور شوید با یک کامیون یدک‌کش تماس بگیرید و هیچ‌کس آن صورت حساب را نخواهد. چند کار وجود دارد که وقتی کلید ماشین شما از وسط می شکند، می توانید انجام دهید. اگر هر دو قطعه را دارید، اطلاعات مربوط به نحوه تعمیر آنها را در این بخش بررسی کنید.

با نمایندگی تماس بگیرید

هیچ کس دوست ندارد با نمایندگی تماس بگیرد. خوب، به عبارت بهتر، هیچ کس دوست ندارد چیزهایی را از نمایندگی بخرد. بیایید با آن روبرو شویم، همه چیز ممکن است گران شود. با این حال، می توانید شرط بندی کنید که قطعات دقیق مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. می توانید با نمایندگی تماس بگیرید و کلید تعویض بخواهید و وضعیت را توضیح دهید. ممکن است به اطلاعاتی مانند شماره VIN نیاز داشته باشند.

 

مطمئن باشید که کلیدی دریافت خواهید کرد که کار می کند. ممکن است کمی وقت بگیرد. سعی کنید در این بین امکانات دیگری برای حمل و نقل تهیه کنید.

 

حمل و نقل موقت می تواند:

  • یک اتوبوس
  • تاکسی
  • یک اوبر
  • خانواده یا دوستان (مطمئن شوید که برای سفر مقداری پول بنزین به آنها بدهید)

سوپر چسب بزنید

یکی از راه‌های تعمیر موقت کلید ماشین شکسته، چسباندن آن به هم است. با این حال، هنگام انجام این کار باید واقعاً مراقب باشید. شما نمی خواهید کلید در موتور یا درب شکسته شود. اگر در محله ای امن زندگی می کنید، همیشه می توانید کلید را در احتراق بگذارید و آن را به آرامی خاموش کنید تا جایگزینی وارد شود.

با یک قفل ساز تماس بگیرید

 

قفل سازها فقط برای خانه ها نیستند. می توانید با یک قفل ساز تماس بگیرید تا سوار ماشینتان شود. اگر کلیدی را گم کردید یا کلیدتان نصف شد، می توانید با یک قفل ساز تماس بگیرید. آنها به سمت شما می آیند و بلافاصله کلید دیگری برای شما می سازند. مهم است که مطمئن شوید آنها دارای تراشه های قابل برنامه ریزی برای خودروهای جدیدتر هستند.

 

کلیدهای بدون تراشه برای خودروهای جدید کاملاً بی استفاده هستند. شما نمی توانید ماشین خود را روشن کنید مگر اینکه تراشه برنامه ریزی شده باشد. این می تواند کمی گران شود. اگرچه این یک راه سریع برای جایگزینی است.

اگر کلید شما در درب شکست؟

مطمئناً علاوه بر وحشت، راه های دیگری نیز برای رفع این وضعیت وجود دارد. ممکن است به نظر برسد که اکنون با نیمی از کلید در دست و نیمی دیگر در سوراخ کلید، نقطه دسترسی ندارید. امید هست! برخی از ابزارها در بازار موجود است. هر چند همه آن ها را در دست ندارند.

راه های حذف کلید شکسته از قفل

  • یک ابزار استخراج کلید بخرید. اینها خوب کار می کنند. با این حال، به تلاشی نیاز دارد. برخی از افراد از گیره مو برای برداشتن کلید شکسته استفاده کرده اند. به سادگی سنجاق بابی را در قفل قرار دهید و سپس نیمه شکسته را بیرون بکشید.
  • می توانید کلید را سوراخ کنید. این آخرین راه حل است. زیاد توصیه نمی شود زیرا می تواند قفل را خراب کند.
  • قفل را بردارید. اگر می توانید قفل را بردارید، این کار را انجام دهید و سعی کنید به قسمت زیرین آن ضربه بزنید. گاهی اوقات کلید فقط در اثر استفاده از جاذبه زمین می افتد.
  • چسب فوق العاده. این در بالا به عنوان یک روش موثر ذکر شد. می توانید کلید شکسته را فقط با گذاشتن یک ضربه کوچک به انتهای کلید خود بردارید و سپس آن را محکم در قفل قرار دهید. آن را برای 15 ثانیه یا بیشتر نگه دارید. سپس باید بتوانید کلید شکسته را بیرون بکشید.

 

چگونه کلید ماشین شکسته را تعمیر کنیم؟

هزینه تعویض کلیدهای ریز ماشین حدود 50 دلار است. چه کسی می خواهد 50 دلار برای تعمیر یک حلقه پلاستیکی شکسته بپردازد؟ با این حال، چه کسی می تواند تحمل کند که کلید خود را به دور از دوستان و خانواده خود در زنجیره کلید ببیند؟

 

دوست کلیدی غمگین و قطع ارتباط دیگر رنج نکش. در اینجا یک راه حل 5 دقیقه ای و 5 سنتی است.

 

  • مرحله 1: کلید خود را سوراخ کنید. از یک مته تقریباً به اندازه یک میخ تکمیلی استفاده کنید (که در مرحله بعد از آن استفاده خواهید کرد).
  • مرحله 2: یک ناخن نهایی را به طول مناسب کوتاه کنید. یک انبر باید آن را برش دهد (دریافت؟ ها؟ جناس؟)
  • مرحله 3: روی هر سوراخ یک چسب چسب قرار دهید. روی هر سوراخ یک چسب چسب قرار دهید
  • مرحله 4: ناخن را در سوراخ قرار دهید.
  • مرحله 5: خانواده کلید کوچک زیبای خود را دوباره متحد کنید. آیا آنها ارزشمند نیستند؟

آیا می توانید ریموت کلید ماشین را تعمیر کنید؟

از آنجایی که اکثر ریموت های بدون کلید یا فوب ها باید از طریق نمایندگی فروخته یا برنامه ریزی شوند، تعویض ریموت های بدون کلید می تواند گران باشد. تعمیر کنترل از راه دور بدون کلید می تواند به سادگی تمیز کردن مخاطبین باشد که انجام آن آسان است.

آیا می توانید کلید ماشین را دوباره به هم بچسبانید؟

یکی از راه‌های تعمیر موقت کلید ماشین شکسته، چسباندن آن به هم است. با این حال، هنگام انجام این کار باید واقعاً مراقب باشید. شما نمی خواهید کلید در موتور یا درب شکسته شود.

 

آیا می توانید یک کلید شکسته را کپی کنید؟

بله، شما می توانید یک کلید شکسته را بدون در نظر گرفتن اینکه یک کلید ثبت شده است کپی کنید. شما در جایی که می توانید این کار را انجام دهید محدود خواهید بود، فقط به این دلیل که هر کلیدساز به کلید خالی مورد نیاز دسترسی نخواهد داشت. مطمئن ترین شرط همیشه یک قفل ساز است، زیرا آنها کلید و تجهیزات لازم برای بریدن هر نوع کلید جدید را دارند.

از کجا می توانم کلید ماشین شکسته را تعمیر کنم؟

اگر کلیدهای ماشین خود را شکسته اید و نیاز به تعمیر آنها دارید یا حتی کلیدهای ماشین خود را در قفل / جرقه خودرو گیر کرده اید، یک قفل ساز خودکار تایید شده توسط MLA می تواند کمک کند. آن‌ها یا کلید را تعمیر می‌کنند یا کلید ماشین را جایگزین می‌کنند، اگر این کلید از راه دور باشد، قفل‌ساز می‌تواند کلید جدیدی را برنامه‌ریزی کند.

چگونه یک جا کلیدی را که کار نمی کند تعمیر کنید؟

باتری بد – رایج‌ترین دلیلی که جاکلیدی شما کار نمی‌کند، شارژ باتری است. یک تعویض ساده با یک باتری تازه که در اکثر فروشگاه‌های بزرگ می‌توانید پیدا کنید، می‌تواند کار را دوباره انجام دهد. سعی کنید در ماشین خود را با جا کلیدی دوم باز کنید.

 

چگونه ماشینم را با جاکلیدی خراب روشن کنم؟

وحشت نکنید! در اینجا نحوه راه اندازی خودرو با جاکلیدی خاموش، باتری ها را جایگزین کنید. به جای وحشت، سعی کنید به باتری های کلید ماشین نگاه کنید. کلید را روی دکمه فشار برای شروع قرار دهید. شکاف کلید پنهان یک اپلیکیشن ماشین را امتحان کنید. تعویض کلید. با یک قفل ساز تماس بگیرید. اکنون شما می دانید که چگونه یک ماشین را با یک جا کلیدی خاموش روشن کنید.

هزینه تعمیر جا کلیدی چقدر است؟

بهترین راه برای تعویض جا کلیدی این است که یک جا کلیدی جدید از یک فروشنده خودرو خریداری کنید. هزینه تعویض جا کلیدی بسته به نوع خودرو بین 150 تا 600 دلار است.

آیا کلید شکسته قابل تعمیر است؟

کاری که می خواهید انجام دهید این است که کلید شکسته را به یک قفل ساز یا فروشگاه سخت افزار خود ببرید. با هر دو نیمه کلید، با ساخت کلید جدید مشکل را برطرف می کنند. تعویض بهترین راه برای تعمیر کلید شکسته که تکه تکه شده است است.

آیا Super Glue کلید شکسته ماشین را تعمیر می کند؟

سعی نکنید از چسب برای چسباندن قطعات کلید شکسته به هم استفاده کنید. شما در معرض خطر واقعی تراوش کردن هر ذره چسب از درز و خراب کردن قفل هستید، و این در صورتی است که بتوانید کلید را خارج کنید! با یک قفل ساز خودرو تماس بگیرید.

 

آیا می توانید یک کلید صفحه کلید را دوباره بچسبانید؟

تحت هیچ شرایطی از چسب برای تعمیر کلید خود استفاده نکنید. این باعث اختلال در عملکرد کلید می شود.

چگونه می توانم کلید جایگزینی برای ماشین خود بدون اصل داشته باشم؟

یک قفل ساز باتجربه می تواند برای شما کلید جایگزین بسازد حتی اگر کلید اصلی را نداشته باشید. هنگامی که با یک قفل ساز تماس می گیرید، باید اطلاعاتی در مورد کلید به شرکت بدهید و سپس آنها احتمالاً می توانند به شما در تعویض آن کمک کنند.

آیا می توانم کلید ماشین جدید را آنلاین سفارش دهم؟

جایگزینی کلیدها و کنترل از راه دور با هزینه کمتر. Car Keys Express منبع آنلاین شما برای تعویض کلید، کنترل از راه دور ورود بدون کلید و لوازم جانبی کلید خودرو است. از جدیدترین کلیدهای هوشمند گرفته تا کلیدهای فرستنده، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم!

 

آیا Home Depot می تواند کلید ماشین را برش دهد؟

Home Depot عمدتا کلیدهای ماشین را بدون تراشه های ترانسپوندر برش می دهد. از آنجایی که امروزه اکثر کلیدهای ماشین احتراق به تراشه های فرستنده نیاز دارند، این کلیدها فقط درب را کار می کنند. Home Depot دارای مجموعه محدودی از کلیدهای تراشه فرستنده است که می توانند در برخی از مکان های Home Depot کلون شوند.

چرا جاکلیدی من در ماشین من کار نمی کند؟

در حالی که چند دلیل وجود دارد که کنترل از راه دور ورودی بدون کلید ممکن است کار نکند، بررسی بیشتر آنها بسیار آسان است. رایج ترین مشکل این جاکلیدی های خودرو این است که باتری ها به مرور زمان از بین می روند، در این صورت تعویض باتری باید مشکل را برطرف کند.

چرا ماشین من جا کلیدی من را تشخیص نمی دهد؟

وقتی ماشین شما می گوید کلید شناسایی نشد به چه معناست؟ این بدان معنی است که وسیله نقلیه نمی تواند سیگنالی را از یک کلید در حال کار دریافت کند، که اغلب به دلیل ضعیف بودن باتری در داخل جا کلیدی ایجاد می شود. سایر مشکلات احتمالی عبارتند از استفاده اشتباه از کلید، یا آسیب دیدن کلید، که اگر کلید در معرض آب قرار گرفته باشد، رایج است.

آیا والمارت کلیدهای خراب ماشین را تعمیر می کند؟

 

پاسخ ساده به این سوال این است – نه، نه واقعا. والمارت می تواند کلیدهای ماشین را تکراری بسازد. اگر یک کلید قدیمی دارید، Walmart جایی است که باید برای جایگزینی کلید بروید. مسئله این است که شما باید یک کپی از کلید داشته باشید تا بتوانید یک کپی جدید تهیه کنید.

اگر کلید در جرقه شکسته شود چه اتفاقی می افتد؟

پس از سال‌ها استفاده، ممکن است کلید ماشین شما در قفل شکسته شود. وقتی این اتفاق می افتد، قفل را غیرقابل استفاده می کند تا زمانی که بتوانید قطعه شکسته را بیرون بیاورید. اگر در زمان شکسته شدن کلید ماشین شما قبلا قفل شده بود، نمی توانید آن را باز کنید و همچنین به یک کلید جدید نیاز دارید.

حلقه کلید مداری چگونه کار می کند؟

کلید Orbit محبوب اکنون یک جا کلیدی با کاربری آسان طراحی کرده است تا اتصال و جدا کردن کلیدها را بدون دردسر انجام دهد. کلید Orbit تضمین می کند که دیگر هرگز با دسته کلید خود مشکل نخواهید داشت. برای باز کردن قفل، به سادگی فشار دهید، بکشید و بچرخانید. به همین راحتی یک، دو، سه است.

Carmond.ir (فروشگاه کارموند):

Digimond.ir (فروشگاه دیجی موند):