ضبط ویدئوی ۳۶۰ درجه در خودرو

فهرست مطالب

ضبط ویدئوی ۳۶۰ درجه درخودرو در حالت پارک ۲۴ ساعته در روز

دوربین‌های زیادی موجود هستند که هنگام رانندگی پوشش کاملی از اطراف خودرو ارائه می‌دهند. اما ما می‌خواهیم در مورد دوربین‌هایی صحبت کنیم که هنگامی که اتومبیل درحالت پارک قرار دارد و موتور خاموش است، ویدئوی ۳۶۰ درجه ضبط می‌کنند.

سیستم دوربین ۳۶۰ درجه ما می‌تواند به صورت خودکار از حالت حرکت به حالت پارک سوئیچ کند و صاحبان خودرو مجبور نیستند خودشان دوربین را در حالت پارک (Park Mode) قرار دهند.

ما بهترین‌ها را برای مشتریانمان می‌خواهیم و بهترین دوربین‌های امنیتی را در دسترس آنها قرار دادیم.

موارد زیر ویژگی‌هایی هستند که نشان می‌دهند بهترین دوربین ۳۶۰  انواع خودرو را در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم:

  • ویدئوهای با کیفیت بالا
  • قابلیت چرخش دوربین‌ها به سمت بیرون برای مشاهده مستقیم ترافیک یا به سمت درون برای نمای ۳۶۰ درجه از اطراف
  • ضبط مداوم و پیوسته در حالت پارک
  • ضبط صدای حساس با کنترل
  • قابلیت مشاهده دوربین به صورت بی‌سیم از طریق برنامه تلفن همراه یا کامپیوتر (از طریق Wi-Fi و اتصال به Cloud)
  • حالت پارک یا حرکت اتوماتیک
  • اطلاع‌رسانی از طریق صدا و هشدار در Cloud
  • مقاوم بالا در برابر حرارت و سرما
  • از آنجایی که قابلیت ضبط صدا نیز در دوربین‌ ۳۶۰ درجه گنجانده شده، کمک بزرگی در نظارت کلی فراهم آمده است. به این ترتیب نه تنها فیلم گرفته می‌شود، بلکه صدای افراد و وسایل نقلیه‌ دیگری که به ماشین شما می‌خورند نیز ضبط می‌شود؛ حتی اگر تصادف کوچکی اتفاق افتاده و فقط یک تورفتگی کوچک بر روی در خودوری شما، زمانی که در پارک بوده، ایجاد شده باشد.
    به این دلایل خیلی‌ها می‌خواهند که قابلیت ضبط صدا دائما فعال باشد، زیرا مجبور نیستند مدام به خاطر بسپارند که آن را روشن یا خاموش کنند، درعین حال برخی از مشتریان ترجیح می‌دهند به صورت دستی ضبط صدا را فعال و غیرفعال کنند، زیرا میکروفن به تمامی اصوات، حتی مکالمات داخل خودور نیز حساس است.
    برای کنترل صدا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با انگشت خود به آرامی کنار دوربین جلویی را لمس کنید، سپس یک اعلان صوتی به شما اطلاع می‌دهد که صدا روشن یا خاموش شده است.
    اگر دوربین‌ خودوری شما به Cloud متصل شده باشند و کسی بدون اجازه وارد خودرو شود، به شما اطلاع داده خواهد شد .
    این کار از طریق بلندگوی امنیتی دوربین جلو و برنامه تلفن همراه انجام می‌شود. شما با استفاده از یک نام کاربری و رمز عبور ایمن کنترل کاملی بر روی دوربین‌۳۶۰ درجه خواهید داشت و می‌توانید تعیین کنید چه کسی بتواند دوربین را ببیند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای مشتریان بسیار مهم است، توانایی خاموش کردن چراغ نشانگر و اعلان‌های صوتی خاص دوربین‌ها. هشدارها و چراغ‌های نشانگر دوربین‌ها را می‌توان با استفاده از برنامه دوربین در موبایل خاموش کرد تا دوربین‌ها بتوانند در حالت خفا ضبط کنند.
    وقتی چراغ‌های نشانگر خاموش باشند، به سختی می‌توان دوربین‌ها را تشخیص داد و به محض اینکه آنها را نصب کنید، به نظر می‌رسد که بخشی از خود خودرو هستند.
  • خیلی‌ها می‌خواهند بداند وقتی خودروی‌شان پارک بوده، چه کسی به آن آسیب رسانده است. با مدرک تصویری و صوتی، می‌توانید هم به صورت آنی و همان لحظه از راه دور بر روی موبایل خود ببینید چه کسی دارد به خودروی شما آسیب می‌رساند و هم می‌توانید فیلم ضبط شده را ببینید و حتی آن را به پلیس نشان دهید.
    این فیلم‌ها را بر روی موبایل، کامپیوتر و یا cloud ذخیره کرد. به این ترتیب می‌توانید متوجه شوید چه کسی رنگ اتومبیل شما را خراش داده یا به آن آسیب می‌رساند و یا باد چرخ‌ها را خالی می‌کند.

همچنین بخوانید:
کاربرد دوربین دنده عقب
نصب دوربین ۳۶۰ درجه
اصول سیم کشی سیستم صوتی ماشین
ضبط ویدئوی ۳۶۰ درجه در خودرو
دوربین ۳۶۰ درجه خودرو و امنیت آن