تعمیر واشر سرسیلندر MVM 530

فهرست مطالب

واشر سرسیلندر MVM 530  بین سرسیلندر و بلوک موتور خودرو قرار می گیرد و باید بتواند کار خود را تا ده ها هزار کیلومتر بدون مشکل انجام دهد. معمولاً واشرهای سرسیلندر هنگامی که سرسیلندر و موتور با سرعت های متفاوتی فرسوده می شوند از کار می افتند و واشر نمی تواند شکاف تازه منبسط شده را ببندد. این موضوع در برخی از موتورهایی که از بلوک سیلندر آهنی و سر آلومینیومی استفاده می کنند بدتر می شود . تعمیر واشر سرسیلندر MVM 530 یکی از نمونه های تعمیر واشرسرسیلندر در تعمیرگاه وستینال می باشد که توسط متخصصین مجرب ما انجام گرفته است .

واشر سر سیلندر خراب شده خبر بدی است. خبر خیلی بد اگر فکر می کنید این قطعه در خودرو شما در حال از بین رفتن و خرابی است، لازم است به سرعت به دنبال حل آن باشید . اگر همیشه یک ابر سفید با بوی شیرین پشت سر شما وجود دارد، ممکن است واشر سیلندر شما خراب شده باشد. در این مقاله به بررسی نشانه های خرابی واشر سرسیلندر ام وی ام 530 و تعمیر آن خواهیم پرداخت .

      • واشر سرسیلندر mvm 530  چه کاری انجام می دهد ؟
      • علت خرابی واشر سرسیلندر ام وی ام 530 چیست ؟
      • وقتی واشر سرسیلندر mvm 530 خراب می شود ،چه اتفاقی می افتد؟
      •  چه چیزی باعث خرابی واشر سرسیلندر می شود ؟
      • چگونه می توان از خرابی واشر سرسیلندر ام وی ام 530 جلوگیری کرد ؟؟

واشر سرسیلندر mvm 530  چه کاری انجام می دهد ؟

موتور خودروی شما به دو بخش تقسیم می‌شود، بلوک سیلندر که در آن پیستون‌ها و سیلندرها قرار دارند و سرسیلندری که در آن سوپاپ‌ها، شمع‌ها و میل بادامک قرار دارند. واشر سرسیلندر بین این دو قسمت عظیم موتور قرار گرفته است.

یکی از حیاتی ترین واشرهای موتور شما، واشر سرسیلندر است که وجود آن برای آب بندی فشار احتراق سیلندرها و جلوگیری از نشت مایع خنک کننده و روغن موتور به داخل سیلندرها و همچنین به بیرون بسیار ضروری است.

علت خرابی واشر سرسیلندر ام وی ام 530 چیست ؟

موتور خودروی شما در شرایط شدید با گرمای شدید کار می کند. اگر این گرما بیش از حد طبیعی شود، موتور شما می تواند بیش از حد گرم شده و باعث خرابی واشر سر سیلندر ام وی ام 530 شود. گرمای اضافی باعث انبساط بیش از حد سرسیلندر و بلوک موتور می شود که منجر به خرابی واشر می گردد. انفجار یکی دیگر از دلایل خرابی واشر سر است زیرا به زره ها یا حلقه های آتش آسیب می رساند.

وقتی واشر سرسیلندر mvm 530 خراب می شود ،چه اتفاقی می افتد؟

بسته به محل خرابی واشر سرسیلندر ام وی ام 530 ، سطوح مختلفی از آسیب ممکن است رخ دهد. ممکن است خرابی  واشر سرسیلندر شما به نقطه‌ای برود که سیلندر و مایع خنک‌کننده از هم جدا شوند، در این حالت با موتوری که به سرعت و بیش از حد گرم می‌شود و سپس بخار از اگزوز بیرون آید در نهایت صدای بلندی را به‌وجود می‌آورید مواجه خواهید شد .