گرانترین خودرو های 1402 در ایران

فهرست مطالب

گرانترین خودرو های 1402 در ایران کدامند؟! رقابت خودرو سازان جهان از نظر فنی، طراحی و ویژگی های ظاهری و آپشن های جدید همیشه از موضوعات جذاب بوده و هست. خصوصا برای عشاق ماشین یا همان ماشین بازهای عزیز که همیشه با اشتیاق فراوان همه ماجرا های مربوط به انواع ماشین از طراحی و مشخصات فنی گرفته تا آپشن های جدید در رده های مختلف را دنبال می کنند. این روزها در ایران هم اتومبیل های گران قیمت و در رده لوکس، لاکچری و پریمیوم وجود دارند. که البته هر کدام ویژگی ها و تعریف خاصی برای خود دارند.

نکاتی در رابطه با لیست گرانترین خودرو ها

در ایران به دلیل اوضاع آشفته و خاص اقتصادی و محدودیت ها  قیمت خودروها بدون محدودیت و اغلب بسیار بیشتر از بازار جهانی به فروش می رسد. به این صورت که عموما خودروهای عادی خارجی را با قیمت خودروهای لوکس و لاکچری و اغلب بسیار بیشتر از کشور های دیگر خرید می کنیم. لیست گرانترین خودروهای 1402 شامل خودروهایی است که اغلب در کلاس لوکس هستند. یعنی خودروهایی که سطح ویژه ای از آپشن های رفاهی را ارائه می دهند. ایجاد حس خوب برای سرنشینان از امکانات رفاهی را در اولویت خود قرار می دهند. به علاوه به خاص و بی همتا بودن این امکانات در طراحی اهمیت می دهند. در هرصورت شاید تنها شباهت این خودروها با ماشین های معمولی که عموما استفاده می کنیم لزوم استفاده از دزدگیرماشین و ردیاب خودرو در آن هاست.

  • بوگاتی

بوگاتی،گرانترین خودرو های 1402 در ایران

هر از گاهی در خبر ها می خوانیم که مثلا بوگاتی چندصد میلیاردی در تهران. خب بوگاتی یکی از گرانترین خودرو های موجود و گرانترین خودرو های 1402 در ایران است. بوگاتی 110 سال است که تولید کننده لوکس ترین و زیباترین خودرو های دنیاست. بوگاتی درواقع یک شرکت فرانسوی – ایتالیایی – آلمانی است. شرکتی که بیشترین تلاش خودش را برای تولید خودروهای لوکس و کلکسیونی و البته بسیار محبوب کرده است. از این خودرو لوکس و گران قیمت هم چند مدل در ایران موجود است.

  • بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون،گرانترین خودرو های 1402 در ایران

خودرویی فوق لوکس با موتور 1 سیلندر دبلیو شکل و حجم موتور 8 لیتری توربوشارژردار. این بوگاتی زیبا 1001 اسب بخار قدرت دارد. البته تا مدتها ورود آن به ایران ممنوع بوده. سرعت این مدل بوگاتی به حدی است که هییچ کدام از دوربین های کنترل سرعت ما قادر به ثبت آن نیست.

  • بوگاتی شیرون

بوگاتی شیرون گرانترین خودرو های 1402 در ایران
کروک لوکس بوگاتی در لیست گرانترین خودرو های 1402. شاید از طراحی پر زرق و برق در کابین این ماشین خبری نباشد. اما همانطور که گفتیم سرعت بوگاتی یکی از ویژگی های شاهکار این ماشین منحصر به فرد است. در این ماشین امکان حذف محدودیت سرعت را دارید. بوگاتی قادر است مسیر 423 کیلومتری را در عرض 1 ساعت طی کند.

  • مازراتی

مازراتی گرانترین خودرو های 1402 در ایران

در رابطه با این ایتالیایی های لوکس و جذاب چی می شه نوشت؟ مازراتی یک کمپانی خودروسازی ایتالیایی است که از سال 1914 شروع به کار کرده است. طراحی متفاوت، کیفیت ساخت بالا و صد البته صدای پیشرانه قدرتمند از ویژگی های پرطرفدار مازراتی است. به هر حال این ایتالیایی های منحصر به فرد همیشه در لیست محصولات اسپرت و لوکس جهان هستند. حالا مدل های زیبایی از مازراتی را می توانید در ایران ببینید. این ماشین ها در لیست گران ترین خودرو های 1402 هستند.

  • مازراتی گرن تورسیمو

مازراتی گرن تورسیمو،گرانترین خودرو های 1402 در ایران

تقریبا جزء پر طرفدارترین مدل های مازراتی در ایران است. یک کوپه لوکس و بی نظیر که از 2007 با تغییرات اندکی در لیست تولید باقی مانده است. طراحی زیبا و خشن این کوپه بی شک نظر همه خودرو دوستان را به خود جلب می کند. گرن تورسیمو در سه تیپ استاندارد، S و MC دربازار موجود است. قوی ترین تیپ این کوپه جذاب مازراتی تورسیمو مدل ام سی است. توان تولید 444 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور دارد. این کوپه زیبا در 4.8 ثانیه از صفر به سرعت صد خود می رسد.

  • مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو

می شه گفت مهمترین تفاوت های گرن کابریو و تورسیمو توان بازو بسته شدن سقف گرن کابریو است. گرن کابریو هم در سه تیپ استاندارد، اس و ام سی موجود است. در مدل های اس و ام سی توان تولید 450 و 460 اسب بخار قدرت وجود دارد. گرن کابریو ام سی با وجود پیشرانه پرتوان و کیت آئرودینامیک خاص خود قوی ترین و جذاب ترین از میان مدل های تورسیمو و گرن کابریو است.

  • آستون مارتین

آستون مارتین

بیش از یک قرن است که این بریتانیایی لوکس در لیست بهترین خودروهای جهان بوده. خودرو های دست ساز با قیمت بالا و البته ظرافت و دقت بسیار در ساخت، از ویژگی های آستون مارتین است. اصلا همین وسواس در استفاده مواد مرغوب و باکیفیت است که قیمت این خودرو را در لیست گران ترین ها قرار داده است.

  • آستون مارتین ونتیج

آستون مارتین ونتیج

بی نظیر در طراحی، ظریف و زیبا. آستون مارتین ونتیج آپشن های خاصی مانند: صندلی برقی های حافظه دار، کف پوش هایی از جنس مرغوب یک جیر خاص و سیستم ردیاب ماهواره ای جی پی اس ویژه دارد. هرچند که همچنان بهتر است برای امنیت بیشتر از دزدگیر ماشین مناسب استفاده کنید. چراغ های با طراحی بی نظیر بادامی و چراغ های بزرگ بیضی شکل، این کوپه لوکس را هرچه بیشتر خاص و زیبا کرده است.

  • دوج

دوج،گرانترین خودرو های 1402 در ایران

از قدیمی ترین خودرو سازان آمریکایی که از 1900 تاسیس شده و در رده گران ترین خودروهای لوکس قرار دارد. سواری راحت، قدرت عجیب و غریب و طراحی زیبا از دلایل محبوبیت این ماشین است..

  • دوج چانجر

دوج چانجر

موتور چلنجر 807 اسب بخار تولید می کند. تصور کنید که چلنجر می تواند مسیر 400 متر را در 10 ثانیه طی کند. از چلنجر تحت عنوان سریعترین و قدرتمندترین خودروی عضلانی جهان یاد می شود. این ماشین زیبا با طراحی منحصر به فرد خود یک قهرمان واقعی در جاده است.

حالا این ماشین های لوکس و زیبا را می توانید در خیابان های شهر ببینید. البته نه همیشه. حتی بعضی از این مدل هارا می توان کرایه کرده و لذت رانندگی با این ماشین های بی نظیر را تجربه کنید. شرکت های کرایه خودرو برای امنیت و مراقبت بیشتر از این خودروهای لوکس از ردیاب خودرو و دزدگیرماشین استفاده می کنند. کاری که برای امنیت همه ی خودروها ضروری است. هرچند که امنیت این خودروها با نمونه های معمول که اکثر ما سوار می شویم زمین تا آسمان متفاوت است.