فهرست مطالب

چراغ جلو لیفان x50 از لوازم یدکی پرفروش این خودرو محسوب می شود. این چراغ دارای قابلیت تنطیم الکترونیکی ارتفاع نور چراغ ها می باشد. چراغ جلوی این خودرو حالتی بادامی شکل دارد و با مقداری فاصله از شبکه جلوی پنجره و دو طرف آن قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمت و خرید چراغ جلوی لیفان X50 با فروشگاه لوازم یدکی تیکوما تماس بگیرید.

درباره خودروی لیفان X50

شرکت خودرو سازی لیفان یک شرکت خودرو سازی چینی است و از سال   1992 میلادی در زمینه تولید خودرو مشغول به فعالیت می باشد. موسس کمپانی خودرو سازی لیفان فردی به نام ین مینگ شان است و این کمپانی توسط این فرد در زمینه تولید خودرو فعایت خود را آغاز نمود. موسس این کمپانی در ابتدا فعالیت خود را با تعمیر موتور سیکلت آغاز کرد ولی بعد از گذشت چند دهه فعالیت در زمینه تعمیر موتور، وارد عرصه خودرو سازی شد. کمپانی لیفان از زمان تاسیس تا به امروز، خودروهای خود را به بیش از 21 کشور در دنیا صادر کرده است.  شرکت خودرو سازی لیفان با صادرات خودروهای خود به بسیاری از کشورها، پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی در این زمینه کسب نمود. در حال حاضر کمپانی خودرو سازی لیفان در حال صادر نمودن خودروهای خود به کشورهایی مانند ایران، جمهوری آذربایجان، روسیه، شیلی، برزیل و عراق است. همکاری شرکت لیفان با کشور ایران از طریق شرکت خودروسازی کرمان موتور شروع شده است و این کمپانی تا به امروز خودروهایی از جمله لیفان  520  را به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است.

خودروی لیفان X50  یکی از خودروهای کمپانی لیفان بوده و تا حدی به خودروهای هاچ بک شبیه است. خودروی لیفان X50 مثل خودروی لیفان X60 در دسته بندی کلاس خودروهای کراس اوور کوچک قرار می گیرد. این خودرو در دو مدل گیربکس اتومات و دستی به وسیله شرکت کرمان موتور طراحی و تولید می شود. خودروی لیفان X50 از اواخر اکتبر سال 2014 به بازار خودرو وارد شد. شرکت خودرو سازی لیفان برای ایمنی بیشتر این خودرو و همچنین برای کاهش وزن این خودرو، برای ساخت این خودرو از ورقه های فولادی استفاده کرده است. این ورقه ها بسیار سبک بوده و در برابر ضربه های محکم مقاومت زیادی دارند. علاوه بر این، این ورقه ها در مقایسه با ورقه های معمولی، تا 42 درصد مقاومت بیشتری دارند. شاسی بدنه لیفان X50 توسط شرکت بریتانیایی MIRA طراحی شده و در مقایسه با خودروهای قبلی، دو برابر بیشتر ایمنی دارد. موتور لیفان X50،  1.5 لیتری است و قدرتی در حدود 102 اسب بخار دارد. سرعت خودروی لیفان X50 در مدل دستی 160 کیلومتر در ساعت و در مدل اتومات 170 کیلومتر در ساعت است. خودروی لیفان X50 دارای تجهیزاتی از جمله سانروف، صندلی چرمی، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینویمی، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سنسور دنده عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم ترمز کمکی BAS، شیشه های جلو و عقب برقی و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD می باشد. طراحی چراغ های جلو و عقب این خودرو با یکدیگر متفاوت هستند به طوری که چراغ های عقب این خودرو طرحی افقی داشته و کاملاً با چراغ های جلو تفاوت دارند. چراغ های جلوی این خودرو به خاطر طرح بادامی شکل و تلفیق با نوار LED نمایی جذاب و زیبا به این خودرو داده اند.