فهرست مطالب

پیش از رونمایی رسمی در ماه مارس، تصاویری از چهره جدید هوندا سیتی در رسانه­‌ها منتشر شده است.

”کامل‌ترین تریم هوندا سیتی 2023 یعنی ZX را می‌­توان با پیشرانه هیبرید e:HEV نیز سفارش دادهوندا سیتی که به عنوان یک خودروی اقتصادی در ابتدای دهه 80 میلادی پا به عرصه گذاشته، در سال 2019 به هفتمین نسل خود وارد شد. این مدل با کد اتاق GN ابتدا در تایلند رونمایی شد و سپس به هند، ویتنام، اندونزی، مالزی و برزیل راه یافت. نکته جالب اینکه نسل ششم این خودرو همچنان در پاکستان تولید می­‌شود.

کاهش عرض نوار کروم، طرح لانه زنبوری جلوپنجره، طراحی جدید سپرهای جلو و عقب، اضافه شدن تریم مشکی به سپر جلو و دیفیوزر مشکی به سپر عقب، چهره هوندا سیتی 2023 را از مدل قبلی متمایز کرده است.

به نظر می‌­رسد که تغییرات فضای کابین هوندا سیتی 2023 به اضافه شدن دکمه کنترل صدا به فرمان محدود شده است، اما براساس اعلام رسانه­‌های هندی، تجهیزات رفاهی بیشتری شامل شارژر بی‌سیم و تهویه صندلی‌های جلو نیز به مدل جدید اضافه شده است.

هوندا سیتی 2023

مدل قبلی هوندا سیتی در هند با پیشرانه‌­های بنزینی و دیزل به فروش می‌رسید، اما به علت وضع قوانین جدید آلایندگی، مدل 2023 فقط با پیشرانه 1.5 لیتری بنزین­سوز i-VTEC عرضه خواهد شد. این پیشرانه DOHC یا سرسیلندر با میل سوپاپ دوبل، 119 اسب­‌بخار قدرت و 145 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها انتقال می­‌دهد.

کامل‌ترین تریم هوندا سیتی 2023 یعنی ZX را می‌­توان با پیشرانه هیبرید e:HEV نیز سفارش داد، که 124 اسب­‌بخار قدرت و 253 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌­دهد.