نکات مهم برای خرید میتسوبیشی اوتلندر

فهرست مطالب

خودرو میتسوبیشی اوتلندر از جمله شاسی بلندهای سایز متوسط بوده که در دو مدل پلاگین هیبرید و بنزینی تولید و عرضه می شود این خودرو به عنوان یکی از محبوب ترین رقبای نیسان ایکس تریل، هیوندای سانتافه، اوتلندر، رنو کولئوس و کیا سورنتو به شمار می رود. نسلی قبلی این خودرو به دلیل طراحی و ساختار ظاهری در ایران طرفداران چندانی را نداشته است که در مدل 2016 این خودرو با توجه به امکانات بالا و ظاهر بسیار لوکس و با فیس لیفت انجام شده بر روی اوتلندر در حال از پرتقاضاترین و پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند محسوب می شود.

اوتلندر خودرویی از کمپانی میتسوبیشی بوده که آخرین زبان طراحی بر روی این خودرو انجام شده است. این ماشین در نمای جلو زیبا و تهاجمی بوده و در یک نگاه اول هر فردی را مجذوب خود میسازد که در این خصوص طراحی چراغ ها، زه های کرومی، جلو پنجره و چهره ماشین از تاثیر قابل توجهی برخوردار می باشد که هر یک از این موارد در لوکس و زیبا به نظر رسیدن خودرو میتسوبیشی اوتلندر نتیجه بخش بوده است. در ساختار و طراحی عقب این خودرو نیز در کنار سادگی از هماهنگی و انسجامی بسیار خوبی استفاده کرده اند که با دیگر بخش های خودرو هماهنگی داشته و زیبایی ظاهری خود را حفظ کرده است.

میتسوبیشی ماشینی ژاپنی بوده که مورد پسند همه رنج های سنی می باشد و با قرار گرفتن در پشت فرمان آن احساس آرامش و امنیت خواهید کرد که در عین حال تداعی احساس سواری با یک ماشین شاسی از جذاب ترین ویژگی های این خودرو می باشد. داخل کابین این خودرو لوکس و مدرن بوده و از بخش های بسیار مورد پسند و جالبی استفاده کرده اند که تمامی این موارد دست به دست داده و یک دستگاه خودرو ژاپنی به روز و مورد پسند عام را عرضه نموده است.

 میتسوبیشی اوتلندر 2020

طراحی داخلی و خارجی خودرو میتسوبیشی اوتلندر

خودرو میتسوبیشی اوتلندر از لحاظ طراحی و کیفیت با توجه به بخش های مختلف و نوع متریال و قطعات استفاده شده در آن مناسب و مورد تایید می باشد در حالت کلی این خودرو از نظر کیفیت روکش ها و تکنولوژی و امکانات بهره مند شده در آن کاملا راضی کننده بوده و در لیست پرفروش ها قرار گرفته است. کیفیت ساخت و طراحی و مونتاژ خودرو میتسوبیشی اوتلندر در سطح بالایی قرار داشته و در کلاس خودش از جمله بهترین ماشین های عرضه شده به شمار می رود که ایم موضوع تاثیر بسیاری در کسب امتیاز بالای این خودرو داشته است.

استفاده از جلو پنجره بزرگ و پویا سبب جلب توجه رنج سنی جوان شده است هم چنین حالت تند و تیز چراغ ها که با استفاده از نوارهای کرومی پیوند پهن تری نسبت به یکدیگر داشته و چهره ای اسپرت به این خودرو شاسی بلند بخشیده است. در طراحی پشت آن شاهد چراغ هایی با سایز بزرگ با فرمی منحصر به فرد و به شکل دو تکه ای در زیر شیشه عقب می باشیم به علاوه طراحی دو رنگ سپر خودرو و بخش نقره ای زیرین آن جلوه ای بسیار چشمگیر و جالبی را به وجود آورده است و نظر بسیاری از مخاطبان و مشتریان را جذب خود کرده است.

ارتفاع شیشه عقب نیز بسیار مناسب بوده که این امر حکایت از توجه طراحان این خودرو به به وجود آوردن دید گسترده تر برای سرنشینان آن بوده و امکانات رفاهی بسیاری را در اختیار مخاطبان قرار داده است.طراحی داخلی و کابین خودرو میتسوبیشی اوتلندر  نیز بسیار محبوب بوده و  با وجود عیب های ریز در حالت کلی توانسته است پسند اغلب خریداران را به دست آورد. سبک طراحی میتسوبیشی اوتلندر نسبت به رقبای خود با اصالت تر و به روز تر بوده و دقایقی مشتریان را به درک و تامل می پندارند.

معایب میتسوبیشی اوتلندر

خودرو میتسوبیشی اوتلندر از نوعی طراحی نامتقارن برخوردار بوده و در بخش داشبورد و کنسول این طراحی به وضوح به چشم می خورد از این رو با وجود تمامی مزیت ها نمی توان از معایب و ایراداتی که دارا می باشد، چشم پوشید. طراحی کنسول میانی داشبورد و انتقال درجه تهویه به بخش رو به روی سرنشین از جمله معایب و ایراد های موجود در طراحی کابین خودرو میتسوبیشی اوتلندر می باشد که این مورد سبب ناپسندی در میان مخاطبان و نارضایتی خریداران شده است.

از دیگر معایب خودرو میتسوبیشی اوتلندر می توان به غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار پشت آن اشاره نمود که از جذابیت مورد انتظار مخاطبان برخوردار نبوده است که در مقابل آن حالت و فرم صندلی ها از نقاط مثبت در طراحی کابین این خودرو می باشد. نوع متریال استفاده شده در ساخت کابین آن از کیفیت محبوبی برخوردار بوده و ابعاد مناسب این کراس اوور سبب ایجاد فضای ایده آل برای سرنشینان در ردیف دوم شده است که این موضوع محدودیت نشستن و عدم راحتی مخاطبان در ردیف دوم را به کل برطرف ساخته است.

درب صندوق خودرو از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و فضای صندوق این ماشین حدود 591 لیتر فضا می باشد که در صورت قرار گرفتن تمامی صندلی ها آن در جای خود فضای در پشت صندلی ها حدود 128 لیتر خواهد بود که این مورد بسیار جالب و جذاب نخواهد بود. طراحی لوکس و به روز کاپوت خودرو نیز از دیگر موارد چشمگیر بوده و برای مخاطبان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد که تاثیر قابل توجهی را در جذب مشتریان و در اولویت خرید قرار دادن میتسوبیشی اوتلندر داشته است.

 میتسوبیشی اوتلندر 2016

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2019

نسل سوم خودرو میتسوبیشی اوتلندر در تیپ های بسیار شیک و به روز عرضه بازار شده و از امکانات و تجهیزات درجه یک و فول آپشن برخوردار می باشد که از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–         کنترل کشش و پایداری

–         کروز کنترل

–         سنسور باران

–         سنسورهای فاصله سنج جلو و عقب

–         چراغ مه شکن و عقب ال ای دی

–         دوربین های عقب و جانبی و 360 درجه

–         حسگر فشار باد تایر


پیشنهاد مطالعه :  با مزدا 6 و ویژگی‌های بارز آن بیشتر آشنا شوید


خودرو میتسوبیشی اوتلندر در رنج قیمت های بسیار مناسبی عرضه می گردد که با توجه به آپشن ها و امکانات رفاهی که دارد از نرخ پایینی بهره مند بوده و بسیاری از مخاطبان می توانند بدون مشکل مالی صاحب این خودرو ژاپنی لوکس و شیک باشند.

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر

خودرو میتسوبیشی اوتلندر در روزهای اخیر با توجه به تمامی ویژگی ها و رنج قیمت پایین طرفداران بسیاری را به دست آورده و از جمله دستگاه خودروهایی می باشد که مخاطبان لحظات بیشتری را بر روی آن تمرکز و مکث داشته است. موتور  سیلندر تنفس طبیعی خودرو میتسوبیشی اوتلندر دارای 2. لیتر بوده که نیرویی برابر با 170 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن حدود 232 نیوتن متر می باشد که بوسیله دو عدد دیفرانسیل سه حالته با قفل الکترونیکی و یک جعبه دنده سی وی تی به سمت چرخ ها انتقال می شود. خودرو میتسوبیشی اوتلندر در سیکل ترکیبی برابر 9.3 لیتر در 100 کیلومتر سوخت استفاده می کند. از دیگر مشخصات فنی خودرو میتسوبیشی اوتلندر

 می توان موارد زیر را نام برد:

–         وزن: 1451 کیلوگرم

–         اندازه :  4655 طول – 1811 عرض – 1678 ارتفاع

–         کیسه هوا: مجهز به 7 ایربگ

–         دارای سیستم اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن روی فرمان

–         نمایشگر 7 اینچی لمسی به همراه دوربین دنده عقب

 میتسوبیشی اوتلندر 2017 تیپ 5