نسل جدید گک ترامپچی GS3، شاسی‌بلند جذابی با قیمت 600 میلیونی

فهرست مطالب

برند ترامپچی متعلق به شرکت چینی گک، نسل جدید کراس‌اوور GS3 را به بازار فرستاده است. این خودرو که یک کراس‌اوور کامپکت است، روی پلت‌فرم GPMA ساخته شده است. GS3 جدید با 4,410 میلی‌متر طول، 1,850 میلی‌متر عرض و 1,600 میلی‌متر ارتفاع، 90 میلی‌متر کشیده‌تر از نسل قبلی بوده و فاصله محوری آن برابر با 2,650 میلی‌متر است.

چیزی که در ظاهر GS3 بیش از همه جلب‌توجه می‌کند جلوپنجره چندضلعی سه‌بعدی است که در طرفین به چراغ‌های باریک و تیزی متصل است. رینگ‌های مشکی چند پره. دستگیره‌های در مخفی هم از دیگر ویژگی‌های بیرونی این کراس‌اوور جدید چینی هستند. GS3 اما علاوه بر نسخه استاندارد، در نسخه R هم ارائه می‌شود که با تزئینات نارنجی، سر اگزوزهای تهاجمی و دیفیوزر عقب، نمای اسپرت‌تری دارد. این ماشین با رنگ‌های خاکستری متالیک، آبی، سفید، نقره‌ای و خاکستری معمولی ارائه می‌شود.

GS3 جدید در داخل از دو صفحه‌نمایش 12.3 اینچی برای صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی، غربیلک فرمان D شکل و انتخاب‌گر دنده کوچک بهره می‌برد درحالی‌که تودوزی دورنگ مشکی و آبی هم فضای جذابی را ایجاد کرده است. این خودرو همچنین به 10 سیستم کمک‌راننده سطح دو مثل ترمز فعال، دستیار خروج از خط، سیستم جلوگیری از برخورد و تشخیص محدودیت سرعت مجهز است درحالی‌که شارژر بی‌سیم با حداکثر توان 50 وانت نیز قابل سفارش خواهد بود.

نسل جدید ترامپچی GS3 از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو استفاده می‌کند که 177 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور به یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه متصل شده است. این قوای محرکه شتاب صفرتاصد 7.5 ثانیه را برای خودرو فراهم می‌کند و در هر صد کیلومتر به 6.8 لیتر بنزین نیاز دارد. ترامپچی هم‌اکنون پیش‌فروش کراس‌اوور جدید خود را آغاز کرده است. قیمت GS3 جدید در چین از 88 هزار یوآن معادل 12,800 دلار آغاز شده و در بالاترین تیپ به 112 هزار یوآن معادل 16,300 دلار می‌رسد.

نظر شما در مورد برند گک چیست؟ آیا این محصول می‌تواند با ورود به بازار کشورمان موفقیتی کسب کند؟