مقایسه لیفان X60 با رقبای چینی هم رده

فهرست مطالب

لیفان X60 یک خودروی کراس اوور است که امروزه این مدل خودروها در بازار ایران محبوبیت بالایی دارند. مقایسه ای بین این خودروها با خودروی لیفان ایکس 60 انجام گرفته است. بدین صورت می توان انتخابی مطمئن تر از خودروی مورد نظر خود داشت.

لیفان X60 یکی از خودروهای کراس اوور است و اکثر افراد دوست دارند خودروی نیمه شاسی بلند را خریداری کنند. این خودروها حس رانندگی بهتر و مسلط تری را به فرد می دهند. برای این افراد این مدل لیفان به علت امکانات خوب و قیمت مناسب آن، گزینه ای مناسب است؛ اما در بازار کراس اوورهای ایران تعدادی از خودروهای رقیب برای این مدل لیفان وجود دارند که به بررسی متداول ترین رقبای لیفان X60 می پردازیم. برای خرید خودرو بهتر است اطلاعاتی در مورد هر کدام از این خودروها داشته باشید تا بتوانید بهتر آن ها را با هم مقایسه کنید.

مقایسه لیفان X60 با لیفان ایکس 50

در بین خودروهایی که شرکت کرمان موتور تولید می کند، این دو خودروی لیفان نیز دیده می شود و هر دو در کلاس خودروهای کراس اوور قرار دارند. مدل ایکس 60 نسبت به مدل ایکس 50 جدیدتر است ولی تفاوت های در عملکرد و آپشن های این دو خودرو به چشم می خورد که سبب می شود تا هر کسی بسته به نیاز خود یکی از آن ها را خریداری کند. در این مطلب سعی کردیم مقایسه ای کوتاه از مشخصات این دو خودروی لیفان داشته باشیم تا هنگام خرید در انتخاب آن ها تعلل نداشته باشیم.

با توجه به اطلاعاتی که از لیفان X60 در دسترس است نسبت به X50 می توان گفت قدرت و مشخصه های فنی بیشتر و مناسب تری در دسترس است و آپشن های به کار رفته در این خودرو تنوع بیشتری نسبت به ایکس 50 دارد. طراحی لیفان ایکس 60 زیباتر و خوش سیماتر است و فرمانی خوش دست تر را هم در اختیار راننده قرار می دهد.

مقایسه لیفان x60 با ام وی ام x33

علاوه بر خودروهایی که در بین تولیدات شرکت کرمان موتور است، خانواده های خودروهای دیگر نیز با این مدل لیفان قابل مقایسه هستند که به آن ها می پردازیم.

خودروی ام وی ام، یک خودروی چینی است که نسبت به لیفان ایکس 60 حجم موتور بیشتری دارد و توان بیشتری را هم می تواند تولید کند. از نظر ویژگی های فنی، ام وی ام دارای وضعیت بسیار بهتری است. در ام وی ام گزینه های رفاهی مانند سیستم تهویه اتوماتیک و کروز کنترل را شاهد هستیم که در لیفان X60 این امکانات دیده نمی شوند؛ اما کارشناسان رسمی که مربوط به خودروها در ایران هستند، وضعیت لیفان را بهتر از ام وی ام ارزیابی کرده اند.

مقایسه لیفان X60 با چانگان CS35

خودروی چانگان نیز یک خودروی چینی است که از نظر قیمت با لیفان X60 در یک محدوده قرار می گیرند ولی قیمت خودروی چانگان کمتر از لیفان ایکس 60 است. این دو خودرو به علت این که خودرویی چینی هستند، افت قیمت بالایی در بازار خودروهای دست دوم دارند. همچنین از نظر ظاهری و فنی نیز خودروی چانگان بهتر از لیفان X60 است. این دو خودرو دارای ترمز خوبی هستند و از نظر امنیت نیز کیفیت مناسبی دارند، علاوه بر این مصرف سوخت این خودروها نیز بالاست.