مقایسه خودرو لیفان x60 و x50

فهرست مطالب

مروزه خودروها یکی از مهم‌ترین وسایل برای حمل‌ونقل افراد محسوب می‌‌شوند و به همین خاطر شرکت‌های گوناگون به طراحی و تولید خودروهای گوناگون می‌‌پردازند که افراد می‌‌توانند باتوجه به بودجه و سلیقه‌شان، یکی از آن‌ها را به‌عنوان خودروی شخصی‌شان انتخاب نموده و خریداری کنند.

یکی از خودروهایی که امروزه به ‌شدت نظر مشتریان را به خود جلب کرده است، خودور لیفان x60 و x50 می‌‌باشد که ظاهر جذاب و فوق‌العاده‌ای را نیز به خود اختصاص داده‌اند. اما باید بدانید این دو خودرو یکی از رقبای اصلی یکدیگر می‌‌باشند و هر دوی آن‌ها توسط شرکت کرمان موتور طراحی و تولید می‌گردند. اگر می‌‌خواهید با تفاوت‌های خودرو لیفان x60 و x50 و همچنین خرید لوازم یدکی لیفان x60 آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌‌دهیم ما را تا انتها همراهی کنید و مطالب را مورد مطالعه‌تان قرار دهید.

معرفی خودرو لیفان x60
برای این که بتوانید تفاوت‌های دو خودروی لیفان x60 و x50 را بهتر درک کنید، می‌بایست در ابتدا با ویژگی‌های هر یک از خودروها به طور کامل و جامع آشنا شوید. باید بدانید خودرو لیفان x60 یکی از محصولات شاسی بلند می‌‌باشد و می‌‌توان گفت به همین خاطر طرفداران بسیاری را به سمت خود سوق داده است. همه افراد تصور می‌‌کنند خودروهای شاسی‌بلند قیمت بسیار بالایی داشته و خرید آن‌ها امری دشوار است، اما باید بگوییم این فرضیه کاملاً نادرست تلقی می‌‌شود.

این خودرو علاوه بر شاسی بلند خود، قیمت مناسبی داشته و اکثریت قشرهای جامعه قادر به خرید آن خواهند بود. بسیاری از افراد ممکن است با خود بپرسند خودرو لیفان مدل x60 ساخت چه کشوری است؟ در پاسخ به چنین سؤالاتی باید بگوییم این خودرو ساخت کشور چین بوده و امکانات منحصر به فردی را دارد. لازم به ذکر است این خودرو از بسیاری خودروهای اروپایی کیفیت بهتری داشته و همواره در صدر جداول فروش قرار می‌‌گیرد. خودرو لیفان x60 برای نخستین بار در سال 2010 به نمایشگاه‌های کشور چین وارد شد و سپس با تولید انبوه در کشور عزیزمان ایران نیز قابل خریداری بود.

اگر می‌‌خواهید یک خودروی شاسی بلند کراس­اور را داشته باشید و درعین ‌حال هزینه اندکی را برای دریافت آن بپردازید، می‌‌توانید خودرو لیفان x60 را مدنظرتان قرار دهید و با یک بار پرداخت هزینه اندک، سالیان متوالی آن را مورد استفاده‌تان قرار دهید.

معرفی خودرو لیفان x50
همان‌طور که گفتیم، یکی از اصلی‌ترین رقبای خودرو لیفان x60، خودروی لیفان در مدل x50 است. یکی از نکات جالبی که می‌بایست آن را مدنظر قرار دهید، هم خانواده بودن این دو خودرو می‌‌باشد. کلاس خودرو لیفان x50 کراس­اور بوده و این موضوع سبب می‌‌گردد بسیاری از مشتریان آن را برای خرید و استفاده مدنظرشان قرار دهند. اگر بخواهیم ابعاد این محصول را برایتان شرح دهیم، باید بگوییم از آن می‌‌توان در کلان‌شهرها به‌خوبی استفاده نمود.
صندوق عقب این محصول به قدری جادار است که می‌‌توان گفت در مسافرت افراد به هیچ مشکلی برنخواهند خورد و می‌‌توانند تمامی وسایل موردنظرشان را در این قسمت از خودرو به‌خوبی جای دهند. خودرو لیفان مدل x50 را می‌‌توان در دو مدل خودکار و دستی تهیه نمود که این موضوع به سلیقه و بودجه افراد بستگی خواهد داشت. حال اگر می‌‌خواهید این دو خودروی فوق‌العاده را مورد مقایسه قرار دهید، به شما پیشنهاد می‌‌دهیم تا انتهای مقاله با ما همراه بمانید.

بررسی تفاوت‌های خودرو لیفان x60 و x50
همه ما می‌‌دانیم که دو خودروی لیفان x60 و x50 دارای تفاوت‌های بسیاری می‌‌باشند که خریداران می‌بایست از تمامی این تفاوت‌ها آگاه باشند تا بتوانند خرید مناسبی را تجربه نمایند. بعضی از این تفاوت‌ها عبارت‌اند از:

•    توان خروجی
تمامی خودروها دارای یک توان خروجی مشخص بوده و می‌بایست آن‌ها را به هنگام خرید خودرو مدنظر قرار داد. باید بگوییم خودرو لیفان مدل x60 131 اسب بخار بوده و نسبت به مدل x50 بسیار قوی‌تر می‌‌باشد.

•    مصرف سوخت
یکی از موضوعاتی که باعث می‌‌شود تا افراد به خرید خودرو لیفان x50 بپردازند، مصرف سوخت بسیار کم آن است. می‌توان گفت مصرف سوخت مدل x50 5/6  لیتر بوده، در صورتی که می‌‌توان گفت مدل x60 مصرف سوختی حدود 10 لیتر داشته و این موضوع می‌‌تواند به افزایش آلایندگی‌ها منجر گردد. اگر می‌‌خواهید به خرید لوازم‌ یدکی لیفان x50 بپردازید، می‌‌توانید به مراکز و وب‌سایت‌های معتبر مراجعه نمایید و لوازم مدنظرتان را مورد خریداری قرار دهید.

•    لیتر سوخت
اگر دوست ندارید هر روز در صف پمپ‌بنزین‌ها باشید و وقتتان تلف گردد، به شما پیشنهاد می‌‌دهیم تا به خرید خودرو لیفان مدل x60 بپردازید. زیرا این محصول نسبت به رقیب سرسخت خود باک حجیم‌تری داشته و می‌‌توان 55 لیتر سوخت را در آن قرار داد و در مدت زمان طولانی راحت بود.

•    حجم صندوق عقب
افرادی که همواره به سفر می‌‌پردازند، سعی می‌‌کنند خودرویی را خریداری نمایند که صندوق عقب آن حجم بیش‌تری داشته باشد و یا به‌عبارت‌دیگر بزرگ باشد. حجم صندوق عقب مدل x50 570 الی 1136 لیتر می‌باشد و بسیار بزرگ‌تر از مدل x60 است که افراد باید حتماً این موضوع را در نظر داشته باشند.

•    خرید آسان لوازم‌یدکی
همان‌طور که می‌‌دانید، تمامی خودروها دچار مشکلات متعددی شده و به لوازم‌یدکی نیاز پیدا می‌‌کنند. خرید لوازم‌یدکی لیفان x60 بسیار آسان بوده و افراد به ‌هیچ‌وجه نباید وقت زیادی را برای این امر تلف نمایند.

لوازم‌یدکی خودروهای لیفان را از کجا تهیه کنیم؟
بسیاری از افراد همواره با خود می‌‌پرسند لوازم‌یدکی خودروهای لیفان را از کجا تهیه کنیم؟ در پاسخ به چنین سؤالاتی باید بگوییم مراکز و وب‌سایت‌های معتبری قطعات یدکی خودروهای لیفان را به فروش می‌‌رسانند که از معتبرترین آن‌ها می‌‌توان به وب‌سایت تری­اس اشاره کرد. لوازم یدکی در این وب‌سایت قیمت مناسب و منحصربه‌فردی داشته و تمامی افراد قادر به خرید آن‌ها خواهند بود.

سخن پایانی
اگر بخواهیم جمع‌بندی از این مقاله برایتان داشته باشیم، باید بگوییم خودروی لیفان مدل x60 دارای قدرت و توان بیش‌تری بوده و افرادی که استفاده مداوم از ماشین دارند، می‌‌توانند این محصول را خریداری کنند. باید توجه داشت بعضی از نکات فنی در خودروی لیفان مدل x50 بهتر رعایت شده که می‌‌تواند آن را برای خرید آماده سازد. پیشنهاد می‌شود تا خودرویی را انتخاب کنید که از نظر ظاهری و فنی مطابق با میل شما باشد تا بتوانید خرید مناسبی را تجربه نمایید. امیدواریم بامطالعه مطالب فوق توانسته باشید سؤالات و ابهامات ذهن خود را برطرف کرده و در صورت لزوم به خرید خودرو و همچنین خرید لوازم‌یدکی لیفان x50 بپردازید.