معرفی پورشه 911 توربو S تک‌آرت

فهرست مطالب

شرکت تِک آرت با معرفی GTstreet R Flyweight که براساس پورشه 911 توربو S شکل گرفته، مجموعه قطعات Flyweight مخصوص خودروهای مسابقه‌­ای را هم رونمایی کرده است.

”مدیریت شرکت تک‌آرت هدف از ساخت GTstreet R Flyweight را آفرینش یک خودروی مسابقه­‌ای واقعی اعلام کرده، که با وزن سبک و فناوری پیشرفته همراه شده است.به لطف مجموعه قطعات فیبرکربن شامل زیرسپری جلو، تیغه­‌های کناری و کاپوت، چهره این خودرو از 911 توربو S متمایز شده است، ضمن­ این‌که گلگیرهای پهن با مسیر جریان هوا را نمی­‌توان نادیده گرفت. برای محافظت از بدنه خودرو در پیست مسابقات، یک قطعه محافظ در پایین سپر جلو تعبیه شده است.

در عقب بدنه GTstreet R Flyweight با باله فعال دو قسمتی به همراه مسیر جریان هوا مواجه هستیم، که بخش بالایی آن بسته به نیروی رو به پایین موردنیاز، در سه سطح تنظیم می‌­شود. شیشه عقب هم از پلی‌کربنات ساخته شده است، تا وزن خودرو کاهش یابد.

کمک­‌فنرهای ساخت Öhlins، رینگ‌های 20 و 21 اینچی در محورهای جلو و عقب و تایرهای پایلوت اسپرت Cup 2 R ساخت میشلن، از دیگر ویژگی‌های ظاهری این خودروی مسابقه­‌ای به شمار می­‌آید.

پورشه 911 توربو S تک‌آرت

آقای توبیاس به یر که مدیریت شرکت Techart Automobildesign GmbH را برعهده دارد، هدف از ساخت GTstreet R Flyweight را آفرینش یک خودروی مسابقه­‌ای واقعی اعلام کرده، که با وزن سبک، فناوری پیشرفته و قطعات Flyweight در بدنه و کابین همراه شده است.

این پورشه مسابقه‌­ای به Powerkit TA092/T2 ساخت تِک‌آرت مجهز شده است، که دو توربوشارژ، فیلترهای هوا، خروجی اگزوز اسپرت و برخی موارد دیگر را به همراه دارد. خروجی این مجموعه، 789 اسب‌­بخار قدرت و 950 نیوتن‌متر گشتاور اعلام شده است، که در مقایسه با پورشه 911 توربو S، به ترتیب 149 و 150 واحد افزایش در قدرت و گشتاور را نشان می­‌دهد.

پورشه 911 توربو S تک‌آرت

بنابر تخمین تِک‌آرت، GTstreet R Flyweight می‌­تواند ظرف 2.5 ثانیه به سرعت صد و در مدت 7.5 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 350 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

در فضای کابین GTstreet R Flyweight با صندلی‌های اسپرت Podium CF ساخت ریکارو مواجه هستیم، که بخشی از آن‌ها با چاپگر 3 بعدی ساخته شده و به کمربندهای شش نقطه­‌ای مجهز شده است. به جای صندلی‌های عقب هم میله­‌های حفاظتی قرار دارد.

پورشه 911 توربو S تک‌آرت

19 خریدار خوش­‌شانس GTstreet R Flyweight می‌­توانند آن را براساس سلیقه خود سفارش دهند، همچون انتخاب روکش براق یا مات برای فیبرکربن، قابلیت انتخاب طیف گسترده‌­ای از رنگ‌های مختلف برای بدنه یا تغییر در جزئیات کابین.