مدل مفهومی هیوندای موفاسا

فهرست مطالب

عکس مطلب اول

به نظر می‌رسد سلیقه مشتریان چینی در حال تغییر است، چرا که شرکت‌های خودروسازی مختلف در حال ارائه پیکاپ‌ها و شاسی بلندهای آفرودی برای ماجراجویی‌های آخر هفته هستند. هیوندای نیز به تازگی از مدل مفهومی موفاسا در چین رونمایی کرده است که طی همکاری مشترک با برند بیجینگ توسعه یافته است.

هیوندای موفاسا جایگزین احتمالی هیوندای ix35‌ در چین خواهد بود که ما این خودرو را به نام هیوندای توسان می‌شناسیم. ابعاد هیوندای موفاسا شامل 4475/1850/1665 میلی متر هستند و فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2680 میلی‌متر عنوان شده است.

برای تامین قدرت هیوندای موفاسا، از پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی با قدرت 158 اسب بخار استفاده شده است. هیوندای وعده داده است تا در آینده نزدیک نسخه هیبریدی موفاسا را نیز روانه بازار کند. شرکت کره‌ای برای تاکید بر قابلیت‌های آفرودی این خودرو، از تایرهای مخصوص بیراهه نوردی سایز 265/60R18 برای موفاسا استفاده کرده است. دو قلاب بکسل در جلو نیز به تقویت حس ماجراجویی خودرو اضافه می‌کنند. هیوندای برای قسمت عقب موفاسا از چراغ‌های یک تکه بیضی شکل استفاده کرده است که تشخیص این خودرو را در شب بسیار آسان می‌کند.