فولکس واگن اطلس پیک ادیشن ۲۰۲۴

فهرست مطالب

فولکس واگن اطلس پیک ادیشن ۲۰۲۴ یک شاسی بلند شهری اما با ظاهر آفرودی است که در ادامه با تمام مشخصات فنی و تفاوت‌های آن نسبت به مدل معمولی آشنا خواهیم شد. فرض کنید که شما دوست دارید تا یک خودرو شاسی بلند شهری بخرید اما ظاهر ساده و کارمندی آن، شما را دلسرد می‌کند. در این زمان چه تصمیمی می‌گیرید؟ آلمانی‌ها با محصول جدید خود، کار شما را ساده‌ خواهند کرد.

فهرست عناوین:
  • معرفی کوتاه فولکس واگن اطلس Peak Edition
  • طراحی ظاهری و ابعاد
  • طراحی کابین و داشبورد اطلس Peak Edition 2024
  • مشخصات فنی و قیمت فولکس واگن اطلس پیک ادیشن ۲۰۲۴

معرفی کوتاه فولکس واگن اطلس Peak Edition

این شاسی بلند سه ردیفه دقیقا بر اساس خودرو کانسپت فولکس واگن بیس کمپ مدل ۲۰۱۹ ساخته شده و بهترین قابلیت‌های خودروهای آفرودی را در یک ماشین شهری، به خریدار خود ارائه می‌کند. همچنین موتور ۲ لیتری توربو شارژ، قوای محرک این خودرو خواهد بود.

طراحی ظاهری و ابعاد

فولکس واگن اطلس پیک ادیشن 2024

اندازه و ابعاد این خودرو دقیقا برابر با فولکس واگن اطلس مدل ۲۰۲۴ است و طول آن از ۵ متر تجاوز نمی‌کند. اما ظاهر آن نسبت به مدل معمولی، حسابی دارک‌تر شده و تقریبا می‌توان گفت که یک فیس لیفت لایت را تجربه کرده است.

خودرو آفرود اطلس Peak Edition جدید

تقریبا نیمی از اجزای جلو پنجره شامل شبکه هواکش کاپوت و گلگیر‌ها و حتی آینه‌های جانبی به رنگ سیاه تغییر کرده‌اند و رینگ‌های ۱۹ اینچی هم پوشش رنگ مشکی‌ کوره‌ای را انتخاب کرده‌اند تا حسابی جلب توجه کنند. به علاوه سقف هم به رنگ مشکی درآمده تا کم کاری طراحان در نمای عقبی را جبران کند.

طراحی کابین و داشبورد اطلس Peak Edition 2024

فولکس واگن اطلس پیک ادیشن 2024

اتاق و داشبورد فولکس واگن اطلس پیک ادیشن ۲۰۲۴ هم دقیقا از همان هندسه و تفکر بدنه پیروی می‌کند و کاملا رنگ و بوی سیاهی را در آغوش گرفته است. همچنین رگه‌هایی از رنگ نارنجی در میان این سیاهی، شما را به وجد می‌آورد و یک دست بودن کابین را به هم می‌زند.

این رنگ نارنجی حتی به کلاستر دیجیتال و نمایشگر مولتی مدیای کابین هم سرایت کرده است! به علاوه نشان «پیک ادیشن» هم روی داشبورد حک شده تا به محض ورود به کابین، متوجه تفاوت این نسخه با مدل‌های معمولی شوید.

مشخصات فنی و قیمت فولکس واگن اطلس پیک ادیشن ۲۰۲۴

فولکس واگن اطلس پیک ادیشن 2024

در زیر کاپوت فولکس واگن اطلس پیک ادیشن مدل جدید می‌توانید یک موتور ۴ سیلندر توربو شارژ ۲ لیتری را پیدا کنید که در بهترین روز خود قادر است تا ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دو کلاچه در اختیار راننده قرار دهد. همچنین امکانات رفاهی و آپشن‌هایی مثل کروز کنترل، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری و کشش و … هم جزو چیزهایی هستند که به صورت استاندارد، روی فولکس واگن اطلس Peak Edition 2024 وجود دارند. در انتهای کار به قیمت فولکس واگن اطلس پیک ادیشن 2024 می‌رسیم که قرار است با برچسب ۵۰ هزار دلار و در سال جاری، روانه بازار شود.