جک J7 برقی وارد بازار مکزیک شد، آیا کی ام سی J7 الکتریکی به بازار ایران نیز می‌رسد؟

فهرست مطالب

عکس مطلب اول

نسخه الکتریکی جک J7 موسوم به JAC E J7، وارد بازار مکزیک شد. این نسخه از نظر طراحی تفاوت خاصی با نمونه بنزینی ندارد اما تغییراتی در قسمت جلوپنجره آن به وقوع پیوسته است. جک J7 الکتریکی می‌تواند با یکبار شارژ، مسافت 492 کیلومتر را طی کند. این خودرو ارزان‌ترین سدان الکتریکی حال حاضر بازار مکزیک است.

بزرگترین تغییر جک J7 الکتریکی نسبت به نسخه معمولی در کابین خودرو مشاهده می‌شود، جایی که دسته دنده سنتی حذف شده است و به جای آن یک کنترلر چرخان قرار دارد. صفحه نمایش عمودی 10.4 اینچی بخش بزرگی از کابین خودرو را به خود اختصاص داده است که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. در نمای جلو نیز شاهد حذف پنجره مشبک رادیاتور هستیم، چرا که یک خودرو برقی نیازی به آن ندارد.

جک J7

جک J7 برقی در قالب یک تیپ به دست مشتریان مکزیکی می‌رسد. امکانات این تیپ شامل موارد زیر هستند: سقف پانوراما، چراغ‌های جلو LED، دوربین و سنسور پارک عقب، صندلی برقی راننده، نورپردازی داخلی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، ترمز دستی برقی، کنترل پایداری الکترونیکی و شش کیسه هوا.

قدرت جک J7 الکتریکی از موتور برقی تامین می‌شود که حداکثر 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد. پکیج باتری‌های جک J7 برقی نیز 50.1 کیلووات ساعت ظرفیت دارند و جنس آن‌ها لیتیوم آهن فسفات است. به گفته شرکت سازنده، این سدان الکتریکی در حالت اکو درایو یا رانندگی اقتصادی می‌تواند به بردی معادل 492 کیلومتر دست یابد. اگر این خودرو را در حالت اوربان درایو یا رانندگی شهری قرار دهید، برد آن 394 کیلومتر خواهد بود. شارژ مجدد باتری این خودرو از 30 تا 80 درصد نیز حدود 48 دقیقه به طول می‌انجامد.

شتاب صفر تا صد جک J7 الکتریکی معادل 7.6 ثانیه خواهد بود قیمت جک J7 الکتریکی در مکزیک معادل 752000 پزو (دو میلیارد و 350 میلیون تومان) اعلام شده است.