بررسی بازار قطعات کامیونت الوند در چراغ برق

فهرست مطالب

قطعات کامیونت الوند

کامیونت الوند جزء محصولات با کیفیت و با امکانات گروه و کارخانه خودروسازی سایپا است. این ماشین سنگین با بهره گیری از ویژگی ها و امکانات متفاوت نسبت به سایر هم رده های خود مانند سیستم جی پی اس توانسته است تا فروش بالایی داشته باشد و افراد استقبال زیادی از آن کنند.

کامیونت الوند با بهره گیری و الهام گیری از محصولات شرکت های برتر خودروسازی جهان مانند بنز و کامینز تولید شده اند و این سبب شده تا امکانات رفاهی بالایی داشته باشند.

اما برای ماشین های سنگین مانند کامیون و کامیونت هم مانند خودروهای سواری، لوازم یدکی اهمیت زیادی دارد. قطعات ماشین های سنگین هم می توانند به هر دلیلی مثل فرسودگی، تصادف و مشکلات فنی خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند. ماشین های سنگین مانند کامیونت الوند لازم یدکی مخصوص به خودشان را دارند که در ادامه شما را با آن ها آشنا می کنیم.

پلوس برای کامیونت الوند

پلوس یکی از قطعات مهم در کامیونت ها می باشد. سیستم انتقال قدرت از جمله مهم ترین بخش های ماشین ها به شمار می رود که خود به تنهایی یک سری قطعات مخصوص به خودش را دارد. این قطعات در کنار یکدیگر سبب می شوند تا نیرو از موتور به چرخ انتقال پیدا کرده و ماشین بتواند حرکت کند. سیستم انتقال قدرت با تمام اجزا و قطعاتی که دارد باید بتواند به سلامت کار کند تا ماشین حرکت کند.

پلوس می تواند یکی از قطعات دیفرانسیل باشد. خود دیفرانسیل برای انتقال نیرو تاثیر زیادی دارد و از مهم ترین قطعات سیستم انتقال قدرت ماشین محسوب می شود. به عبارتی دیگر گشتاوری که موتور تولید می کند پس از این که از کلاچ و گیربکس عبور می کند به دیفرانسیل انتقال پیدا کرده تا از آن به چرخ ها برود. در این مسیر پلوس نیز وارد عمل می شود پلوس سبب شده تا نیرو به چرخ ها برسد.

این قطعه از یک بخش به دیفرانسیل و از بخش دیگر به چرخ متحرک ماشین وصل می باشد. با توجه به نوع دیفرانسیل، پلوس می تواند روی چرخ های متفاوت قرار بگیرد. خود پلوس هم یک سری زیر شاخه و قطعات دارد که از جمله آن ها می توان به گردگیر، سر پلوس، مشغلی، سه شاخ، میل پلوس و … اشاره کرد.

پلوس معمولا به دلیل خرابی قطعات آن دچار مشکل می شود، برای این که بفهمیم پلوس خراب است یا خیر ؟ اگر در حین رانندگی کردن زمانی که شما می خواهد دور بزنید صداهای ناهنجاری شنیدید بدانید که یکی از بخش های پلوس خراب شده است. معمولا زمانی که قطعات پلوس یا خود آن خراب بشود باید به فروشگاه های لوازم یدکی ماشین های سنگین و کامیونت ها مراجعه کرده و پلوس کامیونت الوند را به عنوان مثال تهیه کنید.

قطعات کامیونت الوند

خرید دیسک و صفحه کامیونت الوند 6 و 8 تنی

یکی دیگر از قطعاتی که در کامیونت های الوند مهم هستند، دیسک و صفحه می باشند، قدرتی یا نیرویی که موتور تولید می کند با استفاده از گیربکس به چرخ ها ارسال می شود. یکی از بخش های اصلی در گیربکس ها جعبه دنده یا کیت کلاچ است. این کیت خودش از قطعاتی اعم از دیسک و صفحه، کلاچ و بلبرینگ تشکیل می شود.

نخستین قطعه ای که در زمان انتقال گشتاور از موتور به چرخ ها وارد عمل می شود، دیسک و صفحه می باشد. به همین دلیل بالاترین میزان فشار روی این قطعه است، از این رو جزء قطعاتی به شمار می رود که در دنیای لوازم یدکی کامیونت افراد زیادی به دنبال آن هستند. زمانی که دیسک و صفحه دچار مشکل می شود سیستم ماشین به صورت کلی عوض شده و اختلالاتی در آن ایجاد می شود.

از طرفی اگر کامیونت شما شتاب و سرعت روز اول را ندارد و در حال گاز خوردن است، شتاب بیشتر نشده بلکه دور موتور بالاتر می رود، نشان دهنده خرابی دیسک و صفحه است. به همین دلیل بهترین کار این است که شما دیسک و صفحه کامیونت الوند 6 تنی یا 8 تنی را تهیه کرده و آن را تعویض کنید. می توانید از فروشگاه های لوازم یدکی آنلاین بهترین دیسک و صفحه کامیونت الوند را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه کنید.

قیمت خرید واتر پمپ کامیونت الوند

هر کدام از لوازم ها و قطعاتی که داخل ماشین قرار دارند تاثیر زیادی روی کارکرد آن می گذارند. واتر پمپ یکی از قطعات حساس و البته مهم در خودرو های سنگین ها می باشد. این قطعه با سایر کارکرد قطعات داخل خودرو های سنگین ارتباط دارد و یکی از قطعات مهم در سیستم خنک کاری موتور ها می باشد که این وظیفه را دارد تا آب را در داخل پوسته موتور و اطراف سیلندرها بچرخاند. همین طور وظیفه دیگری که واتر پمپ دارد ارسال ضد یخ به قسمت های موتور می باشد. در نتیجه واتر پمپ کمک کرده تا ماشین سنگین در زمان هایی که هوا سرد است دچار یخ زدگی نگردد و در روزهای گرم که دما به تبع بیشتر می شود خنک باشد.

تا این جا با ویژگی های واتر پمپ آشنا شده ایم و دریافتیم که اگر واتر پمپ کامیونت کار نکند، به موتور ماشین در کم ترین زمان ممکن آسیب می رساند، از این رو واتر پمپ اگر خراب گردد، امکان آسیب دیدن موتور به شدت افزایش پیدا می کند. واتر پمپ در واقع یک پمپ است که کار آن بسیار زیاد می باشد و گشتاور لازمه خودش را از میل لنگ دریافت کرده و آن را بهره گیری از یک تسمه ایجاد می کند و با سایر قطعات ارتباط دارد، در نتیجه بروز هر گونه مشکل داخل آن می تواند با یک سری قطعات دیگر هم اختلال ایجاد کند.

خرابی واتر پمپ یک سری علائمی دارد که اگر شما بخواهید آن ها را بررسی کنید می توانید آن ها را دریابید، اولین ویژگی آن نشت مایع آن است.

واتر پمپ کامیونت الوند زمانی که با مشکل روبه رو شود مایع خنک کننده آن دچار مشکل می شود، پمپ از چندین قسمت تشکیل شده است که اگر یک سری مشکلاتی داشته باشد مایع آن نشت می کند و شما باید کامیونت را به تعمیرگاه ماشین آلات سنگین ببرید. زنگ زدگی و رسوب هم از دیگر مشکلات واترپمپ ها می باشد که نشان می دهد آن ها خراب شده اند، هر گونه سر و صدای غیر عادی از ماشین نشان دهنده وجود مشکل در آن است. از طرفی باید بدانید که با تهیه یک واتر پمپ جدید دیگر نیازی نیست تا نگران باشید، شما می توانید مشکل آن را برطرف کنید.

کامیونت الوند فوتون

خرید استارت کامیونت الوند

برای این که شما بخواهید موتور ماشین را راه اندازی کنید نیاز به استارت می باشد. در واقع اگر استارت وجود نداشته باشد شما نمی توانید کامیونت را نکات دهید. سیستم استارت اتومبیل ها از یک موتور الکتریکی بهره گرفته است که با استفاده از آن انرژی مکانیکی از مدل دورانی را برای ایجاد کم ترین دور موتور ایجاد می کند. در واقع به روشن کردن سوئیچ و فشار دادن کلید شستی جریانی ایجاد می شود و از آن به موتور می رسد تا به کار بیفتند و ماشین روشن شود.

استارت هم می تواند با بهره گیری از یک سری نیروها کار کند، خرابی آن می تواند به دلایل مشکلات فنی و در کنار آن آسیب دیدگی های دیگر ایجاد شود. شما می توانید سیستم کامل استارت کامیونت الوند را از فروشگاه لوازم یدکی کاری فور تهیه کنید.

فروش لوازم یدکی کامیونت الوند

تا به این جا درمورد قطعات مختلف لوازم یدکی کامیونت الوند آشنا شده ایم. همان طور که می دانید اگر برای کامیونت خودتان یک سری قطعات بی کیفیت و نامناسب تهیه کنید نه تنها برای کامیونت شما کارایی ندارند بلکه یک سری مشکلاتی هم در ساختار دیگر قطعات ایجاد می کنند. یک سری نکات را برای خرید لوازم یدکی کامیونت الوند در نظر بگیرید که عبارتند از:

کیفیت و اصالت کالا

خرید لوازم یدکی امروزه یکی از مهم ترین کارهایی است که یک راننده باید انجام دهد، چون که قطعات خودرو بلاخره به دلیل یک سری مشکلات خراب می شوند، کیفیت در ماشین ها حرف اول را می زند. متاسفانه امروزه بازار لوازم یدکی ماشین آلات سنگین شاهد یک سری قطعات بی کیفیت هستند که توسط افراد سود جو به بازار لوازم یدکی عرضه می شوند، این قطعات نه تنها کارایی ماشین سنگین را بهبود نمی دهند بلکه یک سری مشکلات را هم ایجاد می کند، از این رو شما باید قطعات اصل را تهیه کنید.

شناخت لوازم یدکی اصل از تقلبی نیاز به آگاهی و دانش بالا دارد، بهترین پیشنهادی که به شما می توانیم بدهیم این است که از فروشگاه های معتبر که به شما ضمانت کیفیت قطعات ارائه می دهند را تهیه کنید.

کشور سازنده

ویژگی بعدی که باید در خرید لوازم یدکی به آن اهمیت دهید کشور سازنده است، یکی از کارهایی که کارخانجات تولیدی  لوازم یدکی ها انجام می دهند این است که برای محصولات شان لوازم یدکی تولید کنند، تا در زمان بروز خرابی، قطعات در اختیار مصرف کنندگان باشند. از طرفی در کنار آن ها یک سری کشورهایی مانند چین هم در زمینه تولید لوازم یدکی فعالیت گسترده ای دارند که شما می توانید انواع و اقسام محصولات آن را در بازار لوازم یدکی مشاهده کنید.

قیمت قطعات

عامل مهم بعدی که در خرید لوازم یدکی وجود دارد قیمت آن می باشد. بازار لوازم یدکی جزء بازارهایی هست که قیمت قطعات در آن در حال نوسان می باشند، چرا که لوازم یدکی ها تحت تاثیر یک سری عوامل قرار دارند. جنس لوازم یدکی ها اولین عاملی است که روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد. هر اندازه که لوازم یدکی با کیفیت تر و با اصالت تر باشد روی قیمت آن نقش زیادی می گذارد. از طرفی قیمت مواد اولیه هم روی قیمت نهایی محصولات تاثیر می گذارد. در کنار آن شرایط و نوسانات بازار را هم برای قیمت لوازم یدکی باید در نظر بگیرید.

لوازم یدکی کامیونت الوند فوتون

نمایندگی لوازم یدکی کامیونت الوند

امروزه روش هایی متفاوت از گذشته برای خرید لوازم یدکی وجود دارد. شما می توانید بسیار مقرون به صرفه تر و با سرعت بیشتری لوازم یدکی ها را تهیه کنید. در گذشته شما باید برای خری لوازم یدکی به بازارهای حضوری آن ها مانند چراغ برق می رفتید در صورتی که امروزه دیگر نیازی نیست تا این کار را انجام دهید، چون هم نیاز به زمان و انرژی زیادی داشت و هم این محدودیت در دسترسی ایجاد می کرد. شما می توانید در حال حاضر با خرید آنلاین در کم ترین زمان ممکن لوازم یدکی کامیونت خود را داشته باشید.

خرید اینترنتی یک سری مزایایی دارد که در ادامه آن ها را به شما می گوییم:

•     سرعت ارسال بالا

از آن جایی که خودرو می تواند در زمان های حساس هم خراب شود، راننده برای تهیه لوازم یدکی عجله زیادی دارد، اولین برتری لوازم یدکی این است که شما می توانید در زمان کم قطعه ای که می خواهید را تهیه کنید. فروشگاه های آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن محصول یا هر سفارش مشتری را حاضر کرده و در درب محل ارسال می کنند.

•     عدم محدودیت در خرید

ویژگی بعدی که برای خرید لوازم یدکی وجود دارد این است که شما محدودیت در زمینه خرید ندارید، نه محدودیت زمانی و نه محدودیت مکانی در خرید آنلاین قطعات یدکی وجود دارد. شما در هر محل و منطقه ای می توانید وسایل مورد نیاز خودتان را از بهترین مراکز لوازم یدکی چراغ برق تهیه کنید. این فروشگاه ها به شما بهترین محصولات را ارائه می دهند.

•     ضمانت اصالت کالا

ویژگی بعدی که برای خریداران بسیار اهمیت دارد، اصالت و کیفیت کالاست، امروزه بیشتر رانندگان ترجیح می دهند تا لوازم یدکی کامیونت ها را آنلاین بخرند چون که فروشگاه های آنلاین به شما ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی قطعات را ارائه می دهند و شما می توانید در صورت عدم رضایت کیفیت تا مدت زمان تعیین شده آن را مرجوع کنید. این ویژگی در فروشگاه های حضوری معمولا وجود ندارد و تنها در مراکز لوازم یدکی آنلاین ارائه می شود. شما می توانید بهترین قطعات کامیونت الوند را در فروشگاه لوازم یدکی Cari4 تهیه کنید.