بایک U5 پلاس ، سدان پر آپشن چینی به ایران آمد

فهرست مطالب

بایک U5 پلاس به‌عنوان یک سدان چینی پر آپشن به ایران آمد. در ادامه با مشخصات و امکانات بایک یو 5 پلاس آشنا خواهیم شد. خبرها حاکی از آن است که نخستین سری از خودروهای بایک U5 پلاس به ایران آمدند؛ اما مشخص نیست این سدان چینی پرآپشن به شکل وارداتی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد یا یکی از خودروسازان طرح عرضه مدل‌های مونتاژی آن را در دستور کار خود قرار داده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودروی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

مشخصات بایک U5 پلاس

بایک U5 پلاس

بایک U5 پلاس با وجود این‌که از طراحی زیبا و امکانات متعدد بهره می‌برد، اما پیشرانه آن چندان قدرتمند نیست. این خودرو قرار است با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران راه پیدا کند که قدرتی برابر با 111 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن‌متر را به همراه دارد.

بایک U5 پلاس

طول این خودرو به 4660 میلی‌متر، عرض آن به 1820 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 1480 میلی‌متر می‌رسد. در بخش سیستم تعلیق نیز این سدان چینی در جلو از سیستم مک فرسون و در عقب از تورشن بیم (H) بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی

بایک U5 پلاس

این خودرو از امکانات متعددی چون گرم‌کن صندلی‌های ردیف اول، رادارهای هشدار خروج از خط و نقاط کور، فرمان کمکی برقی، نورپردازی کابین، 4 ایربگ ایمنی، تریم چرمی صندلی‌ها، فیلتر کابین N95، تهویه مطبوع الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، آینه الکتروکرومیک، باز و بسته شدن برقی آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما، سنسورهای هشدار دهنده موانع قسمت عقب خودرو، سیستم نمایش فشار باد تایرها و کلاستر پیوسته با نمایشگر لمسی بهره می‌برد.

سدان چینی

از سایر امکانات این خودرو نیز می‌توان به سیستم کروز کنترل، سانروف، چراغ‌ها مجهز به فناوری LED، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، چراغ‌های روز، ترمزهای ABS، EBD و BAS، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش اشاره کرد.